» آرشیو » آغاز عملیات اجرایی ۷۴۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن آباده
آرشیو - شهرستان
کد خبر:19947 | ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶

آغاز عملیات اجرایی ۷۴۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن آباده

پرتو جنوب

بهره برداری از ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۸۰ میلیارد تومان / واگذاری ۱۴۰ قطعه زمین در اجرای طرح جوانی جمعیت
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ۴۹ پروژه که از ابتدای دولت مردمی و انقلابی روند اجرایی آنها آغاز شده بود در بخش های صنعتی، کشاورزی، مسکن و خدمات با اعتباری بالغ بر ۱۲۸۰ میلیارد تومان در شهرستان آباده افتتاح و به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها شروع شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسن شیخ نیا در مراسم بهره برداری از این طرح ها که با حضور مسئولین شهرستان، خانواده ایثارگران و آحاد مختلف مردم به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجربرگزار شد، با اشاره به اینکه شهرستان آباده پتانسیل های فراوانی در بخش های معدن، صنعت، کشاورزی، صنعتی و فرهنگی دارد، گفت: این شهرستان با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت، دهمین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می شود.

وی ۴۹ پروژه قابل افتتاح شهرستان را شامل ۲۳ پروژه در زمینه راه های روستایی، ایجاد معابر، زیرسازی، سنگ فرش و احیای روکش آسفالت، سه طرح ورزشی و زمین چمن، یک‌ پروژه در زمینه توسعه و ایجاد شبکه توزیع و تاسیسات شبکه آب آشامیدنی شهری، یک پروژه در زمینه آموزشی، چهار پروژه در بخش پارک های سلامت و فضای سبز، چهار پروژه در زمینه نهضت مسکن ملی و جوانی جمعیت ، یک پروژه ایجاد ایستگاه هواشناسی منطقه خسرو شیرین، پنج پروژه در زمینه صنعتی و یک پروژه مجتمع کارگاهی عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس طرح ساخت مسکن را مهم ترین کار جهادی و عزم انقلابی دولت برای تامین مسکن مردم ولایت مدار شهرستان دانست و افزود: واگذاری ۱۴۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و هم چنین آغاز عملیات اجرایی ۷۴۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و اهداف و برنامه های دولت مردمی است.

شیخ نیا ادامه داد: با شروع عملیات اجرایی این پروژها با توجه به سیاست های حمایت از تولیدات داخل استان بخش های اقتصادی از این فرصت بهرمند شوند.

شایان ذکر است در این سفر میز خدمت ویژه نانوایی های شهرستان آباده برگزار شد و در انتها با هدف نظارت و کنترل کیفی نان و رعایت اصول بهداشتی، بازدید میدانی از تعدادی از نانوایی های شهرستان به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×