» آرشیو » آغاز فعالیت ۴۵ اردوی جهادی سلامت محور در فارس همزمان با دهه فجر
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:19829 | ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

آغاز فعالیت ۴۵ اردوی جهادی سلامت محور در فارس همزمان با دهه فجر

پرتو جنوب

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری، ۴۵ اردوی جهادی سلامت محور در سراسر استان فارس، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس و رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس، آغاز به کار کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در آیین آغاز به کار درمانگاه جهادی سلامت محور در درمانگاه شهید مطهری شیراز با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: جهادگران سلامت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با سازماندهی، همکاری و همراهی بسیج جامعه پزشکی به عنوان زیرمجموعه سپاه فجر استان، اردوهای جهادی مختلفی برگزار می کنند.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، ۴۱۵ اردوی جهادی سلامت محور در استان فارس برگزار و یک بیمارستان صحرایی نیز در یکی از مناطق محروم استان برپا شده است، افزود: همچنین بیمارستان ها و درمانگاه های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به طور مداوم و در نقاط مختلف استان با برپایی اردوهای جهادی، خدمات رایگان سلامت را به مردم نیازمند استان ارایه می کنند.

بیشتر بخوانید:

مصوبات دور اول و دوم سفر رییس جمهور و بهبود اعتبارات حوزه سلامت فارس، پیگیری شد

او اضافه کرد: ۴۵ تیم جهادی سلامت محور در دهه مبارک فجر سال جاری و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در نقاط مختلف استان مشغول ارایه خدمت به بیماران هستند که امروز نیز به میمنت دوازدهم بهمن و سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، در ۱۲ منطقه کم بررخودار، اردوی جهادی سلامت محور برگزار می شود و برای هر اردوی جهادی، حدود ۱۵۰ مراجعه کننده پیش بینی شده و بیماران پس از ویزیت پزشکان، در طول دهه مبارک فجر برای دریافت خدمات فوق تخصصی، به درمانگاه شهید مطهری و بیمارستان های استان ارجاع می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه از تلاش ها و همراهی سپاه فجر فارس و بسیج جامعه پزشکی استان با دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای برپایی این اردوهای جهادی تقدیر کرد.

آیین آغاز به کار درمانگاه تخصصی جهادی سلامت، صبح امروز دوازدهم بهمن ۱۴۰۲ به همت و مشارکت بسیج جامعه پزشکی فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کانون بسیج جامعه پزشکی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری، در درمانگاه شهید مطهری شیراز، برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×