» اجتماعی » آغاز پویش نذر قربانی در استان فارس
اجتماعی
کد خبر:26516 | ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴

آغاز پویش نذر قربانی در استان فارس

پرتو جنوب

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس درخصوص در یافت نذورات قربانی مردم نیک اندیش و خداجوی سراسر استان فارس اعلام آمادگی نمود.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس؛ پویش نذر و قربانی همزمان با سراسر کشور در استان فارس از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر برگزار و اجرا می گردد.
علیرضا دشتی، رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس از راه‌اندازی ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در محل های برگزار نماز عید قربان۵۷ پایگاه کمیته امداد ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان با محوریت مساجد و محله، جهت دریافت نذورات مردم نوع دوست استان و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد.
دشتی افزود: هر استان فارسی به هر میزان مبلغی که نیت نماید، می تواند در این پویش معنوی نذر قربانی شرکت نماید.
وی در خصوص شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان گفت: واریزنقدی به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به ‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۰۷۱*۸۸۷۷* ، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

به گفته علی رضا دشتی، نذورات نقدی جمع‌آوری شده به نیت افراد خیر و نیک اندیش، دام زنده خریداری و گوشت قربانی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×