» شهرستان » حضور پر‌رنگ فرهنگیان ناحیه سه شیراز در آماده‌سازی فضای انتخاباتی استان فارس
شهرستان
کد خبر:21251 | ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۴

حضور پر‌رنگ فرهنگیان ناحیه سه شیراز در آماده‌سازی فضای انتخاباتی استان فارس

پرتو جنوب

بیش از دو هزار نفر از فرهنگیان ناحیه سه شیراز در برگزاری باشکوه انتخابات فعال هستند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، سید محمد‌جواد ساجدی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز با اعلام این خبر گفت: بیش از دو هزار نفر از فرهنگیان اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان حضور فعال دارند.

ساجدی افزود: اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در مراکز ۴، ۵ و ۷، با دارا بودن ۱۹۴ شعبه اخذ‌رأی و حضور بیش از دو هزار نفر از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی قبل از انتخابات، حین و بعد از انتخابات در حماسه‌ آفرینی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ نقش‌‎آفرینی می‌کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در ادامه گفت: علاوه بر حضور مستمر عوامل اداری ناحیه سه در فرمانداری شیراز، دوازده جلسه توجیهی نیز در اداره ناحیه سه و با حضور عوامل شعب اخذ‌ رأی برگزار شده است. همچنین مسوولان حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، ضمن بازدید مستمر از مراکز و مدارس شعب اخذ‌رأی در ناحیه سه نسبت به فراهم کردن امکانات و توجیه کارکنان، اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

ساجدی از فعالیت دوازده شعبه اخذ‌رأی سیار نیز در آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×