» آرشیو » حضور ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در شهرداری منطقه ۵ شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10830 | ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲

حضور ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در شهرداری منطقه ۵ شیراز

پرتو جنوب

به منظور بررسی و پیگیری مشکلات مردم،  ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرداری منطقه ۵ شیراز حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس، نشستی با حضور این نماینده، مهندس مسعودی، شهردار، خانم خواست خدایی ناظر شورای شهر و یاوران منطقه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور پیگیری مشکلات مردم در شهرداری منطقه ۵ برگزار شد.

در این نشست ابتدا مشکلات منطقه از زبان خواست خدایی، یاوران و مسعودی شهردار مطرح شد و در ادامه مدیران دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی پرداختند.

در پایان ابراهیم عزیزی به جمع بندی موضوعات مطرح شده پرداخت و گفت: منطقه پنج نیازمند سه تصمیم کلان و مهم از جمله تعیین تکلیف رودخانه چنارراهدار ، انتقال زندان عادل آباد و ساماندهی ضایعاتی هاست که برای هر سه تصمیماتی گرفته شده و در حال اجراست.

او از مدیران آبفا، شهرداری و برق خواست که در انجام پروژه ها در این منطقه تسریع کنند.

لازم به ذکر است در این نشست مهندس بهروزی مدیر عامل آبفا شیراز، مهندس مولودیان قائم مقام توزیع برق شیراز و مهرآور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک به منظور پاسخگویی به یاوران منطقه حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×