» اجتماعی » اتاق اصناف و اتاق تعاون در تنظیم بازار استان فارس نقش کلیدی دارند
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:22524 | ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹

اتاق اصناف و اتاق تعاون در تنظیم بازار استان فارس نقش کلیدی دارند

پرتو جنوب

مرتضی شریفی، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس  با تشریح اقدامات استان در حوزه تنظیم بازار به نقش کلیدی اتاق اصناف و اتاق تعاون در تنظیم بازار استان تاکید کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مرتضی شریفی با تشریح اقدامات استان در حوزه تنظیم بازار به نقش اتاق اصناف و اتاق تعاون در تنظیم بازار استان اشاره کرد و افزود : در مقوله تنظیم بازار دو بخش تامین و توزیع از اهمیت بالایی برخوردار است که هر دو بخش توسط اتاق های اصناف و تعاون به خوبی مدیریت شده است.
وی گفت: در بخش تامین، اتاق اصناف با کمک اتحادیه بنکداران و عمده فروشان کالاهای مورد نیاز مردم را از طریق تولید کنندگان داخلی یا تجار و بازرگانان از طریق واردات تامین می نمایند.
وی ادامه داد: اتاق تعاون از طریق اتحادیه های تعاونی تولیدی نسبت به تامین کالای مورد نیاز اقدام می کنند.
شریفی با اشاره به نقش این دو‌ مجموعه مهم در حوزه توزیع گفت: دو‌ اتاق اصناف و تعاون از طریق زیر مجموعه ها و تعاونی های مصرف اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مردم می کنند.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: قطعا یکی از موضوعات مهم در حوزه تنظیم بازار ، نظارت بر بازار است که در هر دو اتاق تیم های توانمندی جهت حضور میدانی در بازار و مراکز عرضه عمده جهت نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه های مرتبط تشکیل شده است.
شریفی ضمن تاکید بر تشدید نظارت های میدانی در بازار گفت: امیدواریم مردم عزیز گزارشات خود را در حوزه بازار به صورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×