» آرشیو » اتمام۱۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان ممسنی فارس
آرشیو - شهرستان
کد خبر:16452 | ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱

اتمام۱۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان ممسنی فارس

پرتو جنوب

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اتمام ۱۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان ممسنی خبر داد و گفت: این پروژه شش روستا را  از نعمت راه روستایی برخوردار خواهد کرد. 

 به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فارس، محمد کریم قاسم زاده رییس نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اظهار داشت: با هدف دسترسی آسان و تردد ساکنان، اجرای ۱۲ کیلومتر از محور روستایی دل مرزیان به پیراشکفت و امامزاده سید محمد شهرستان ممسنی به اتمام رسید.

 وی افزود: برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته است.

قاسم زاده عنوان کرد: ساخت این محور، تردد اهالی روستاهای ده چیر, قلعه سفید, دین باغان, نوشک, سید محمد و ده گردو تسهیل کرده و در نهایت ۲۶۰ خانوار روستایی از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

 وی ضمن اشاره به مصرف ۸۵۰۰ تن آسفالت به همراه ۵۵۰ تن قیر در این پروژه بیان داشت: ۴۵ دستگاه ابنیه فنی، ۱۱۵۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۴۵۰۰۰ متر مکعب خاکریزی و ۱۵۰۰۰ متر مکعب ساب بیس نیز از دیگر مشخصات فنی و اجرایی ساخت این جاده روستایی است.

 رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان خاطرنشان کرد؛ اول دی هم زمان با روز راهدار این محور به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×