» آرشیو » اجرای بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی در منطقه ۴ شهرداری شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14328 | ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲

اجرای بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی در منطقه ۴ شهرداری شیراز

پرتو جنوب

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با توجه به فراوانی جمعیت در منطقه ۴ و پروژه‌های متعدد عمرانی در آن اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ پروژه عمرانی اعم از ریز پروژه و بزرگ مقیاس در آن تعریف شده که بیشتر این پروژه‌ها در حال اجراست.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴؛ این کلان‌شهر مورد بازدید کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید با توجه به فراوانی جمعیت در این منطقه و پروژه‌های متعدد عمرانی در آن اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ پروژه عمرانی اعم از ریز پروژه و بزرگ مقیاس در آن تعریف شده که بیشتر این پروژه‌ها در حال اجراست.

رضا محمدیان افزود: با تلاش خوبی که توسط شهردار در منطقه ۴ و واحد عمرانی و سایر معاونت‌ها در حال انجام است، برخی این پروژه‌ها تا پایان سال و بعضی تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسند.

او گفت: با توجه به تعریف پروژه‌های جدید پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۱۴۰۴، اجرای آن‌ها به اتمام برسد.

این مقام عمرانی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در این پروژه‌ها به طور شاخص چندین باغ از جمله باغ سه گوش، ایرانی، باغ نارنج و.. در حال احیا و بازسازی است که به عنوان یک فضای شهری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

محمدیان گفت: پیاده‌روسازی در کنار باغ جنت و باغ ایثار و احداث سالن زورخانه مرکزی در باغ جنت از طرح‌های در دست اقدام است که پیش‌بینی ساخت زورخانه در مدت دو سال است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از لوله‌گذاری در نقاط منطقه و مسائلی نظیر زیرسازی، بهسازی و تراش آسفالت و محرومیت‌زدایی در منطقه ۴ که به‌صورت شاخص در محله درکی در حال انجام است، قدردانی کرد.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۴ شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: تشکیل کمیسیون تخصصی با حضور میدانی در مناطق و بررسی مسائل آن از تدابیر بسیار خوبی بود که در شورای اسلامی شهر عملیاتی شد.

مصطفی کیانی‌رحیمی افزود: ظرفیت‌هایی در مناطق وجود دارد که در پی این بازدیدها و کارگروه‌های تخصصی می‌توان انتظار گشایش و پیشرفت خوبی در حوزه عمرانی داشت.

او بیان کرد: پروژه‌های فاخر گردشگری که در منطقه ۴ در دست اقدام است، باعث ایجاد تحول در حوزه گردشگری طبیعی در منطقه و حوزه خدمت‌رسانی در سایر مناطق که ورود ویژه‌ای دارند، می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون حمل‌‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها مردمی که نیز در حاشیه شهرک‌های این منطقه زندگی می‌کنند، به یک خدمات کیفی بسیار ارزشمند و نوینی دست می‌یابند.

شهردار منطقه ۴ شیراز نیز با قدردانی از حضور رئیس واعضای کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر، به تشریح و ارائه مباحث و موارد پروژه عمرانی در سطح منطقه که در حال اجرا است، پرداخت.

حسام‌الدین اسدزاده اظهارکرد: در حال حاضر بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان بودجه مصوب عمرانی در سال ۱۴۰۲ با ۱۱۶ پروژه ریز و درشت برای منطقه ۴ تعریف شده است و تلاش خود را برای بهره‌برداری و خدمات‌رسانی قرار داده‌ایم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×