» آرشیو » پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در کازرون
آرشیو - حوادث
کد خبر:16494 | ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۱

پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در کازرون

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از اجرای طرح آرامش در چند روستای شهرستان با هدف پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان و معتادین متجاهر خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع آرامش در شهر و به منظور پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح چند روستای شهرستان کازرون به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی با اشاره به اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر در اجرای سه مرحله طرح موفق شدند ۱۲۶ نفر خرده فروش و همچنین ۵۱ نفر معتاد متجاهر را دستگیر و جمع‌آوری و به مرجع قضایی معرفی کنند، افزود: در همین رابطه ۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.
فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: در همین رابطه اهالی روستاهای پاکسازی شده با نصب بنر از اقدامات خوب فرماندهی و کارکنان مبارزه با مواد مخدر تقدیر به عمل آوردند.
سرهنگ “زراعتیان” با تاکید بر اینکه اینگونه طرح ها با قدرت و با جدیت در سطح شهرستان تداوم خواهد داشت، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×