» آرشیو » اجرای ۱۰ برنامه انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس در دهه فجر
آرشیو - ورزشی
کد خبر:20325 | ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۶

اجرای ۱۰ برنامه انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس در دهه فجر

پرتو جنوب

۱۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی، توسط انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس در دهه مبارک فجر امسال برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس؛ محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس در حاشیه برنامه زنده تلویزیونی صبح و نشاط از اجرای بیش از ۱۰ برنامه‌ فرهنگی و ورزشی نابینایان و کم بینایان استان فارس، در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر انقلاب اسلامی بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و در حال پیگیری است.
وی در خصوص برنامه های انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: امر مهم، توجه به روح متعالی انسان در کنار تندرستی است.

وی با بیان اینکه حداقل ۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی همگانی به مناسبت دهه فجر با محوریت معرفی فعالیت‌های ورزشی و بدنی برای نابینایان و کم بینایان فارس برنامه‌ریزی شده است؛ گفت: لازم است تا در این ایام بیشتر از گذشته توفیقات جمهوری اسلامی ایران را در همه حوزه ها خاصه ورزش تبیین و کسب رتبه های ورزشی نابینایان و کم بینایان در عرصه های بین المللی، جهانی و آسیایی ورزشکاران بازگو نماییم.

جعفری، ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در نابینایان و کم بینایان در حوزه قهرمانی و توسعه ورزش همگانی و ورزش ارزان و در دسترس را گام بلند برای سلامتی و نشاط اجتماعی نابینایان و کم بینایان دانست.
محمدرضا جعفری همچنین برگزاری جشن‌های ملی و میهنی در کنار فعالیت‌های ورزشی را گامی مهم در راستای معرفی توفیقات حوزه ورزش در کنار اهداف امام راحل (ره) و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های معیشتی، نذر ورزشی، نذر خون، مسابقات عکاسی، نقاشی، دل نوشته و حضور ورزشکاران در کنار خادم یاران رضوی، اجرای برنامه‌های مفرح و شاد، ورزش روزانه و عصرانه در پارک ها، پیاده روی خانوادگی با پیوست‌های فرهنگی در ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه‌های انجمن ورزش‌های همگانی استان فارس در دهه فجر می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×