» آرشیو » اجرای ۴۵ هزار فونداسیون در طرح نهضت ملی مسکن در فارس
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:19518 | ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷

اجرای ۴۵ هزار فونداسیون در طرح نهضت ملی مسکن در فارس

پرتو جنوب

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در استان فارس ۴۵ هزار فونداسیون در طرح نهضت ملی مسکن در مرحله اجرا و یا به اتمام رسیده و از نظر تعداد فونداسیون و تعداد پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان فارس بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، محمودرضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: تاکنون برای ۹۷ هزار متقاضی واجد شرایط که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند زمین تامین شده و برای دیگر متقاضیان در تلاش هستیم که زمین تامین کنیم.

بیشتر بخوانید:

مصوبات دور اول و دوم سفر رییس جمهور و بهبود اعتبارات حوزه سلامت فارس، پیگیری شد

وی در خصوص واریز وجه توسط متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اضافه کرد تاکنون ۷۷هزار متقاضی واریز وجه را انجام داده‌اند و مبلغ واریزی از ۴۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان است که بستگی به پیشرفت پروژه دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: در شهرهایی که نهضت ملی مسکن به صورت یک یا دو طبقه در حال اجرا است پروژه‌ها از سرعت مناسبی برخوردار و عمدتاً در مرحله اسکلت و سقف هستند و در اوایل سال ۱۴۰۳ آماده افتتاح می‌شوند.
دبیر شورای مسکن استان از صدور پروانه ساختمانی ۵۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان فارس خبر داد و گفت: تاکنون برای ۵۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پروانه ساختمانی صادر شده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×