» اجتماعی » اجلاس معاونان غذا و دارو قطب ۵ کشور در شیراز برگزار شد
اجتماعی
کد خبر:26291 | ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹

اجلاس معاونان غذا و دارو قطب ۵ کشور در شیراز برگزار شد

پرتو جنوب

نخستین اجلاس معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب پنج کشور در سال جاری، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت غذا ود ارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون غذا و دارو در این نشست ضمن تبریک روز جهانی ایمنی غذا، بر برگزاری مستمر و منظم نشست هایی در حوزه غذا و دارو در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب پنج کشور، تاکید کرد.
دکتر «محمدجواد راعی» افزود: شرایط امروز با توجه به حساسیتی که در خصوص تامین دارو و تجهیزات پزشکی ایجاد شده، استفاده از ظرفیت این گونه نشست ها در راستای بررسی چالش های موجود، بسیار اهمیت دارد.
او در ادامه به بیان مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای حوزه غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرداخت.
معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب پنج کشور نیز در این نشست، در خصوص ارائه خدمات مطلوب تر با ارایه پیشنهاداتی برای رفع چالش ها و موانع موجود پرداخته و مقرر شد تا نتیجه این نشست به سازمان غذا و دارو نیز انعکاس یابد.
بررسی مشکلات سامانه های کالاهای سلامت محور و داروخانه ها و بررسی وضعیت بدهی هایی دارویی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
همچنین کارشناسان و مدیران ادارات متناظر سازمان غذا و دارو نیز به صورت مجازی در این نشست حضور داشتند.
این نشست هم اندیشی با حضور مدیرکل برنامه ریزی و پایش امور استان های سازمان غذا و دارو کشور و معاونان غذا و دارو دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی شیراز، هرمزگان، بوشهر، یاسوج، جهرم، فسا، لار و گراش، همچنین مدیران واحدهای مختلف مرتبط در این حوزه، در مجتمع فرهنگی رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×