» آرشیو » کاشت ده هزار بوته گل در سطح شهر کازرون در پی احیا و بازسازی گلخانه شهرداری
آرشیو - شهرستان
کد خبر:15609 | ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲

کاشت ده هزار بوته گل در سطح شهر کازرون در پی احیا و بازسازی گلخانه شهرداری

پرتو جنوب

با احیا و بازسازی گلخانه شهرداری کازرون، بخش زیادی از نیاز شهر به گل های مختلف تأمین شده و در این راستا، طی ۲ ماه گذشته ده هزار بوته گل در سطح شهر کاشته شده است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ مهندس رضا نوذری شهردار کازرون، به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون و معاون خدمات شهری از گلخانه شهرداری بازدید کردند.
شهردار کازرون در حاشیه این بازدید گفت: یکی از سیاست های شهرداری کازرون در این دوره، جذب سرمایه گذار و حرکت به سمت توسعه پایدار می باشد.
رضا نوذری ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، واحد سرمایه گذاری را در شهرداری فعال کرده ایم که وظیفه آن شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهر با راهکارهای مختلف مشارکتی در راستای توسعه شهر و شهرداری است.
وی احیا و بازسازی گلخانه شهرداری را یکی از فرصت های سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: گلخانه شهرداری در گذشته شرایط فضایی مناسب برای تولید و تامین گل مورد نیاز شهرداری را نداشت و تولید گل در این گلخانه جوابگوی شهر نبود و مجبور بودیم نیاز های شهر را از طریق خرید گل تامین کنیم که خوشبختانه با استفاده از فرصت سرمایه گذاری و واگذاری این گلخانه به بخش خصوصی توانسته ایم گلخانه شهرداری را بازسازی و احیا کنیم.
شهردار کازرون ادامه داد: طبق قرارداد سرمایه گذار این طرح، هر فصل ١٨ هزار بوته گل به صورت رایگان به شهرداری تحویل خواهد داد که این میزان گل، حدود ۶٠ تا ٧٠ درصد نیاز شهر را تامین خواهد کرد.
گفتنی است در راستای زیبا سازی منظر شهری و باهدف ایجاد طراوت و شادابی در سطح شهر، طی دو ماه گذشته بیش از ده هزار بوته گل در میادین و بلوار های سطح شهر کاشته شده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×