» آرشیو » هم اندیشی برای ارتقای ارایه خدمات بخش های اورژانس بیمارستان های فارس
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:18082 | ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۵

هم اندیشی برای ارتقای ارایه خدمات بخش های اورژانس بیمارستان های فارس

پرتو جنوب

نشست هم اندیشی در راستای ارتقای ارایه خدمات بخش های اورژانس بیمارستان های استان فارس، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و جمعی از مسوولان استان، دانشگاه و بیمارستان ها و مراکز درمانی، برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت حوزه آموزش در مراکز آموزشی درمانی و تلاش برای ارتقای وضعیت آموزشی دانشگاه، از تلاش اساتید، مدیران گروه های آموزشی، دستیاران و مسوولان بیمارستان های استان در این زمینه قدردانی کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه تامین امکانات، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی مورد نیاز مراکز آموزشی درمانی در راستای بهره‌ وری بیشتر در دستور کار قرار دارد، راهکارهایی پیرامون ارتقای وضعیت آموزشی و درمانی در بیمارستان ‌ها، کاهش هزینه‌ های درمانی و همراهی و همفکری مسوولان استان و دانشگاه در سرعت بخشیدن به توسعه اقدامات و زیرساخت های نرم ‌افزاری در بیمارستان ها و مراکز درمانی عنوان کرد.
دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی و درمانی بخش های مختلف بیمارستان ها ارایه کرد.
همچنین جمعی از اساتید، مسوولان گروه های آموزشی بخش های مختلف بیمارستان ها و دیگر اعضای این نشست، پیرامون موارد مطرح شده به ویژه راهکارهای ارتقای خدمات در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان به تبادل نظر پرداختند.
بررسی موضوعاتی نظیر دغدغه های مسوولان بیمارستان ها، درصد ضریب اشغال تخت در بیمارستان ‌ها، وضعیت پرداخت حق بیمه، پیش بینی‌ ها و برنامه ‌ریزی‌ های انجام شده در حوزه درمان و فرآیند ترخیص بیماران، از دیگر محورهای گفت و گو و هم اندیشی در این نشست بود.
این نشست صبح امروز پنجشنبه، هفتم دی ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور جمعی از روسا، مدیران گروه های آموزشی و مسوولان بخش های مختلف بیمارستان ها، نمایندگانی از معاونت های مختلف دانشگاه، بیمارستان های نمازی، شهید بهشتی، مسلمین، همچنین مسوولان بیمه سلامت و نیروهای مسلح استان و مدیران ارشد دانشگاه، برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×