» آرشیو » مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس تاکید کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و نیروهای پیمانکاری
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:19237 | ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس تاکید کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و نیروهای پیمانکاری

پرتو جنوب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در مراسم آغاز رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری شهرستان های جنوبی استان فارس گفت: از آنجا که سیمبانان و نیروهای اجرایی به عنوان رزمندگان خط مقدم و صف اول صنعت برق تلقی می شوند، بنابراین ارزیابی صلاحیت حرفه ای آنان و همچنین ارتقا سطح دانش و مهارت این گروه بسیار حائز اهمیت می باشد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق فارس؛ حمیدرضا کریمی فرد، بر اهمیت ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان و نیروهای پیمانکاری تاکید کرد و بیان داشت: در راستای تامین برق مطمئن و پایدار برای کلیه مشترکان توسط صنعت برق استان و فائق آمدن بر چالش هایی که صنعت برق با آن روبروست، ضرورت دارد تا نیروهای اجرایی این صنعت همواره از آمادگی کامل برخوردار بوده و سطح آموزش و اثر بخشی آنها پیوسته مورد بازبینی و سنجش قرار گیرد.
این مقام مسئول در تشریح رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری شهرستان های جنوبی استان فارس اظهار داشت: در راستای اجرای ابلاغیه وزارت نیرو و موضوع اجرای نظام نامه ارزیابی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری و با توجه به گستردگی استان فارس این پروژه در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در چهار منطقه برنامه ریزی شده و هم اکنون جهت شهرستان های جنوبی با محوریت شهرستان لارستان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

 استاندار فارس: هم افزایی بین دستگاهی و تغییر در برخورد با متخلفان برای کاهش تصادفات در دستورکار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، صلاحیت حرفه ای ۲۰۵ نفر از سیمبانان و نیروهای پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس طی سه روز از یک لغایت سوم بهمن ماه در شهر لار با حضور ۳۰ ارزیاب استانی و کشوری مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرد.
کریمی فرد، با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان و تاثیر به سزای آن بر کیفیت خدمت رسانی به مشترکان اظهار داشت: درطی روزهای این رویداد ارزشمند، مباحث مهم ایمنی نیروهای پیمانکاران، بحث های روانشناسی سیمبان و توجه به تمام ابعاد سلامت روح و روان و انجام مشاوره های روانشناسی در سطح کارکنان و نیروهای پیمانکاری انجام و سنجیده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تصریح کرد: نتایج حاصل از این ارزیابی ها به صورت محرمانه در بانک های اطلاعاتی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت، تا برای آن دسته از همکاران که نیاز به آموزش های بیشتری دارند، برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
  • ×