» آرشیو » استاندار فارس در تهران: از راه آهن تا نمایشگاه بین‌المللی مد و لباس، تا بازدید از اتاق وضعیت جمعیت کشور
آرشیو - سیاسی
کد خبر:15698 | ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۷

استاندار فارس در تهران: از راه آهن تا نمایشگاه بین‌المللی مد و لباس، تا بازدید از اتاق وضعیت جمعیت کشور

پرتو جنوب

استاندار فارس در جلسه با استاندار کرمان و بررسی وضعیت راه آهن شیراز – گل گهر – کرمان و دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و همچنین جلسه با خانم دکتر اختری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور روز پرکاری را پشت سر گذاشت و در پایان با دیدار با وزیر کشور اقدامات و نیازهای استان را پیگیری نمود.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس؛ دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در جریان سفر روز گذشته خود به تهران، در دیدار با دکتر محمدمهدی فداکار؛ استاندار کرمان پروژه راه آهن شیراز – گل گهر – کرمان را بررسی کرد.
در این نشست فازهای عملیاتی این پروژه؛ مسیر احداث خط و نحوه تأمین اعتبارات مورد نیاز اجرای راه آهن زاهدان – کرمان – گل گهر – شیراز – اهواز – شلمچه مورد بحث و بررسی و تبادل نظر استانداران فارس و کرمان قرار گرفت و بر تسریع در اجرای این طرح تاکید شد.


در ادامه سفر استاندار فارس تهران، دکتر ایمانیه با دکتر سید مجید امامی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار برگزاری هفته بین المللی مد عفیفانه در شیراز در بهار ۱۴۰۳  از سوی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور پیشنهاد شد که مورد موافقت و استقبال استاندار فارس قرار گرفت.

دکتر ایمانیه همچنین از اتاق وضعیت جمعیت کشور و مرکز رصد شاخص های اصلی در حوزه خانواده و جمعیت کشور بازدید کرد. در این دیدار دکتر زینب اختری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور نحوه فعالیت این مرکز را و وضعیت استانهای مختلف و استان فارس را تشریح کرد.

در سفر یک روزه استاندار فارس و معاونین وی به تهران، بررسی عملکرد حوزه های مأموریتی معاونت های ۵ گانه استانداری فارس با حضور جناب دکتر وحیدی وزیر کشور؛ معاونین و مدیران ارشد وزارت کشور برگزار شد.
در این جلسه ۴ و نیم ساعته که دکتر قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس فرخ زاده، معاون گردشگری و هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری و دکتر خادمی سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری فارس حضور داشتند، عملکرد حوزه های سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی؛ امور عمرانی؛ امور اقتصادی؛ توسعه منابع و مدیریت و امور زائرین و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×