» اجتماعی » استاندار فارس رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا شد
اجتماعی - ورزشی
کد خبر:26596 | ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳

استاندار فارس رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا شد

پرتو جنوب

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، در حکمی محمد هادی ایمانیه را به عنوان ستاد عالی بازی‌های هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا منصوب کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس؛ در دیدار علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون هندبال آسیا با محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان خطاب به محمدهادی ایمانیه که به عنوان رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا منصوب شده است به استاندار فارس تقدیم شد.

متن حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به استاندار فارس به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد هادی ایمانیه
استاندار محترم فارس

با سلام و احترام

با عنایت به اجرای جز ۱۹ بند الف ماده ۴ قانون اهداف وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان با موضوع ارتقا و تقویت جایگاه ورزش قهرمانی کشور در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی و با توجه به واگذاری میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان به ترتیب دهمین و هجدهمین دوره قهرمانی آسیا (انتخابی جهانی) به شهر شیراز؛ به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس ستاد عالی بازی‌های هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا منصوب می‌شوید.
نظر به اهمیت مسابقات مزبور، این وزارت نسبت به حمایت مالی آن اقدام نموده ان‌شاءالله در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد با دستورات جناب‌عالی از محل منابع استانی به همان میزان مساعدت مالی لازم صورت پذیرد.
امید است با اتکال به پروردگار متعال و تدبیر و هدایت حضرت عالی در نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور و به خصوص برگزار مطلوب مسابقات فوق، موفق و موید باشید.

کیومرث هاشمی

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×