» آرشیو » استاندار فارس در حاشیه میزخدمت شهرستان کازرون: پاسخگویی به مردم از ویژگی‌های حکومت اسلامی است
آرشیو - شهرستان
کد خبر:4195 | ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۹

استاندار فارس در حاشیه میزخدمت شهرستان کازرون: پاسخگویی به مردم از ویژگی‌های حکومت اسلامی است

پرتو جنوب

استاندار فارس در حاشیه سفر به شهرستان کازرون با اشاره به اینکه اولویت های دور دوم سفر به شهرستان ها برگزاری میز خدمت و دیدار با فعالان اقتصادی بومی است، اظهار داشت: پاسخگویی به مردم از ویژگی‌های حکومت اسلامی است؛ می بایست با مردم ارتباط مستقیم و مستمر داشته باشیم؛ مانند همیشه تاکید دارم همکاران ما در دستگاه‌های اجرایی استان از تمام ظرفیت های قانونی موجود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.
به گزارش پرتو جنوب، دکتر محمد هادی ایمانیه در جریان سفر به شهرستان کازرون در دومین دور سفر های شهرستانی، در قالب میز خدمت با مردم، سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی دیدار کرد و در جریان مشکلات ایشان قرار گرفت.

استاندار فارس با اشاره به اینکه اولویت های دور دوم سفر به شهرستان ها برگزاری میز خدمت و دیدار با فعالان اقتصادی آن شهرستان است، اظهار داشت: پاسخگویی به مردم از ویژگی‌های حکومت اسلامی است ؛ می بایست با مردم ارتباط مستقیم و مستمر داشته باشیم؛ خودم و همه مدیران کل دستگاه‌های استانی موظف برقراری این ارتباط هستیم.

دکتر ایمانیه بر ضرورت ایجاد اشتغال و تولید تاکید کرد و افزود: عمده‌ی مراجعه‌کنندگان و فعالان اقتصادی در تامین منابع مالی و سرمایه در گردش با مشکل مواجه هستند. تامین منابع مالی یا از طریق تسهیلات بانکی امکان پذیر است یا از طریق مشارکت سرمایه گذاران با فعالین اقتصادی محقق می شود.

وی به راه اندازی قرارگاه اقتصادی کوثر اشاره کرد و افزود: یکی از خصوصیات این قرارگاه معرفی سرمایه گذاران با فعالان اقتصادی است؛ در صورت حل موانع و مشکلات پیش روی فعالین اقتصادی شاهد ایجاد اشتغال و رونق تولید خواهیم بود.

دکتر ایمانیه بخش دیگر عمده مشکلات مطرح شده در دیدار با برخی از مردم شهرستان کازرون را مربوط به ادارات خدمات رسان عنوان کرد و اظهار داشت: مانند همیشه تاکید دارم همکاران ما در دستگاه‌های اجرایی استان از تمام ظرفیت های قانونی موجود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×