» آرشیو » تلاش آتش نشانان شیراز در اطفاء حریق کارگاه نجاری
آرشیو - حوادث
کد خبر:18261 | ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹

تلاش آتش نشانان شیراز در اطفاء حریق کارگاه نجاری

پرتو جنوب

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با سرعت عمل تیم های عملیاتی از گسترش و سرایت آتش به کارگاه های مجاور جلوگیری شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز؛ هادی عیدی پور رئیس سازمان آتش نشانی با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی در کارگاه نجاری واقع در خیابان همایون گفت: در تاریخ ۱۱دی ماه راس ساعت ۲۱:۵۹ یک مورد آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز گزارش شد.
عیدی پور افزود: در این گزارش محل آتش سوزی بلوار عدالت جنوبی،خیابان همایون کارگاه نجاری اعلام گردید.
این مقام مسئول با بیان اینکه بلافاصله از پنج ایستگاه آتش نشانی تعداد ۹خودرو عملیاتی اطفای حریق و امدادی و برج نوری، خودروی تنفسی و تریلی آبرسان به محله حادثه اعزام شدند یادآور شد: بعد از رسیدن اولین تیم عملیاتی به محل حادثه مشخص می گردد کارگاه نجاری با مساحت ۲۰۰متر مربع که حدود ۱۵۰متر مربع مسقف از نوع شیروانی بوده است دچار آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید:

 نجات قاچاقچی مواد مخدر از میان شعله های آتش
عیدی پور تصریح کرد :با توجه به نوع مواد سوختنی و مصنوعات چوبی موجود در کارگاه نجاری، حریق با گستردگی و شدت همراه بود.
ریس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی عنوان کرد : با توجه به شدت حریق بلافاصله تیم های عملیاتی از دو جهت اقدام به اطفای آتش نمودند.
عیدی پور با اشاره به مجاورت ۴ کارگاه های مبل سازی در اطراف محل حریق تاکید کرد :با سرعت عمل تیم های عملیاتی و‌ با اولویت پیشگیری از گستردگی آتش، از سرایت حریق به کارگاه های مجاور جلوگیری شد.
عیدی پور عنوان کرد: حریق تحت کنترل و عملیات اطفا انجام و تیم های عملیاتی در مرحله لکه گیری و پاکسازی محل حریق هستند.
علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×