» آرشیو » اعتیاد برادر منجر به قتل وی شد
آرشیو - حوادث
کد خبر:18418 | ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۸

اعتیاد برادر منجر به قتل وی شد

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری فردی خبر داد که برادر خود را با انگیزه اختلافات خانوادگی و اعتیادش به قتل رسانده بود.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، بیان کرد: در دوازدهم دی‌ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در بلوار “پاسداران” فیروزآباد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه مطلع شدند که فردی برادر ۲۸ ساله خود را به علت اختلافات خانوادگی و اعتیادش با اسلحه ساچمه‌زنی به قتل رسانده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید:

قتل همسر سابق بر سر مهریه

سرهنگ “جوکار” با اشاره به اینکه ماموران در همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز کردند، عنوان داشت: کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که قاتل ۴۲ ساله با سواری پراید در مسیر فیروزآباد به سمت شیراز در حال حرکت است.
فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: کارآگاهان سریعا با هماهنگی قضایی به محور مذکور اعزام و موفق شدند خودرو قاتل را شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×