» آرشیو » اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:18444 | ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱

اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان

پرتو جنوب

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی این دانشگاه به کرمان در پی حادثه تروریستی عصر امروز خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دومین ستاد مدیریت بحران دانشگاه با حضور رییس دانشگاه نیز تشکیل و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.
دکتر «سید وحید حسینی» ضمن عرض تسلیت در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان گفت: تیم دوم اعزام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل پزشکان متخصص و فوق تخصص و کادر پرستاری است که در بیمارستان ها و مراکز درمانی کرمان به مراجعان و مجروحان این حادثه، خدمات مورد نیاز را ارایه می دهند.

بیشتر بخوانید:

کسب رتبه چهارم دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه تحقیقات و فناوری بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور

او با اعلام اینکه تا کنون ۸ پزشک متخصص و ۳۰ نفر پرستار بخش های مراقبت های ویژه «ICU» و اتاق عمل به بیمارستان های کرمان اعزام شده اند، افزود: پزشکان متخصص اعزامی شامل ۲ جراح تروما، ۲ جراح عروق، ۲ جراح ارتوپد، یک جراح اطفال و یک جراح مغز و اعصاب می شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی استان فارس برای همکاری با مجموعه سلامت در اعزام هوایی تیم های تخصصی و فوق تخصصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان نیز، قدردانی کرد.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس از آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی استان برای پذیرش و ارایه خدمات به مجروحان این حادثه خبر داد و از خداوند متعال برای مجروحان این اقدام تروریستی، آرزوی شفای عاجل کرد و خواستار صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×