» اجتماعی » اعلام برنامه های ملاقات مردمی مسئولان انتظامی پلیس فارس
اجتماعی
کد خبر:32993 | ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵

اعلام برنامه های ملاقات مردمی مسئولان انتظامی پلیس فارس

پرتو جنوب

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس، برنامه های ملاقات مردمی فرماندهان و مسئولان انتظامی با مردم در هفته انتظامی را اعلام کرد.

به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “سید جواد رضوی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته انتظامی، اظهار داشت: فرماندهان و مسئولان انتظامی استان فارس در طول هفته انتظامی با مردم دیدار و به مشکلات انتظامی آنان رسیدگی خواهند کرد.

وی افزود: در این راستا فرمانده و مسئولان انتظامی استان فارس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه سیزدهم مهر ماه همزمان با اولین روز از هفته انتظامی، با حضور در مصلای نماز جمعه، به مشکلات انتظامی مردم رسیدگی خواهند کرد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس و معاون وظیفه عمومی پلیس فارس نیز به ترتیب در صبح روزهای یکشنبه ۱۵ مهر ماه و پنج شنبه ۱۹ مهر ماه در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در شیراز- سی متری سینما سعدی، با مردم دیدار و پاسخگوی مشکلات آنان در حوزه های مربوطه می باشند.

سرهنگ رضوی افزود: همچنین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه نیز برنامه ملاقات عمومی فرمانده و مسئولان انتظامی استان فارس در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) برگزار و شهروندان می توانند با مراجعه به این مرکز مشکلات انتظامی خود را مطرح و پاسخ لازم را از مسئولان انتظامی دریافت نمایند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×