» آرشیو » افتتاح و اجرای ۱۰ طرح در پاسارگاد با ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار
آرشیو - شهرستان
کد خبر:20043 | ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹

افتتاح و اجرای ۱۰ طرح در پاسارگاد با ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار

پرتو جنوب

۱۰ طرح در شهرستان پاسارگاد با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر افتتاح و اجرایی شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، حسن شیخ نیا در بدو ورود به شهرستان پاسارگاد ضمن زیارت و غبارروبی قبور مطهر شهدا با کارکنان فرمانداری پاسارگاد و مدیران شهرستانی به صورت چهره به چهره دیدار و سپس در همایش شهدای دانش آموزی شهرستان که با حضور مسئولین شهرستان، خانواده شهدا و ایثارگران و آحاد مختلف مردم برگزار شد، شرکت کرد.

 ارتقای بنیان و پایه پولی استان با روش های نوین تامین مالی از بازار سرمایه دنبال می شود

معاون استاندار در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از پروژهای قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان پاسارگاد گفت: در دهه مبارک فجر امسال، طرح های قابل توجهی در حوزه عمرانی و اقتصادی شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

شیخ نیا از مهم‌ترین طرح های اقتصادی افتتاحی دهه فجر در شهرستان پاسارگاد را چهار پروژه در حوزه بهداشت و درمان و پروژه زیست محیطی افتتاح تصفیه خانه پساب بیمارستان پاسارگاد دانست که با مشارکت انجمن خیرین و دولت مردمی و انقلابی ایجاد شده است.

معاون استاندار افزود: اعتبار این پروژه ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است و از ویژگی های پروژه های دهه فجر امسال این بود که در سال جاری شروع شده و امروز شاهد بهره برداری از این طرح های زیر بنایی هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از ارتقای بنیان و پایه پولی و مالی استان از طریق روش های نوین بازار سرمایه خبر داد و اضافه کرد: مصمم هستیم حساب شرکت های بزرگی که دفتر مرکزی آن ها در خارج از استان هستند را به داخل استان منتقل کنیم تا در کنار بازار سرمایه و بورس بتوانیم نیازهای مالی فعالین اقتصادی را با این روش‌ها تامین نماییم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×