» شهرستان » افزایش سواد رسانه‌ای از ضروریات تعلیم و تربیت است
شهرستان
کد خبر:33863 | ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴

افزایش سواد رسانه‌ای از ضروریات تعلیم و تربیت است

پرتو جنوب

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیر و معاونین آموزش و پرورش کازرون با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و ضمن تبریک این هفته، به گفتگو پیرامون مباحث مرتبط پرداختند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کازرون؛ در این جلسه امیرحسین جمشیدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت نه تنها مختص دانش آموز و مدرسه بلکه مربوط به همه جامعه می شود، اذعان داشت: نقش والدین، معلمین و جامعه در تربیت نسل جدید پررنگ است و اگر هرکدام به نقش خود به خوبی عمل نکند، مشکلاتی را به بار می آورد.

وی ادامه داد: در زمینه آموزش سواد رسانه ای به دانش آموزان و والدین، لازم است که بیش از گذشته تلاش شود تا خانواده‌ها پشتیبان مسائل تربیتی آموزش داده شده در مدرسه باشند.

او اضافه کرد: این مسئله، اهمیت مدیریت مستمر فضای مجازی را نیز مشهود می‌سازد و لزوم تعامل با پلیس فتا در بیان تجربیات را نشان می‌دهد.

سپس سرهنگ بیژن بارسالاری فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن تبریک موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری، بر لزوم افزایش سوادرسانه‌ای و اهمیت آن در فرهنگ‌سازی عمومی جهت پیشگیری از تخلفات تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×