» آرشیو » محمدعلی بخرد: تعامل اداره امور مالیاتی با واحدهای تولیدی، نارضایتی ها را کاهش می دهد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:6485 | ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۶

محمدعلی بخرد: تعامل اداره امور مالیاتی با واحدهای تولیدی، نارضایتی ها را کاهش می دهد

پرتو جنوب

به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی، محمدعلی بخرد فرماندار ویژه و نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون با رئیس و کارکنان اداره امور مالیاتی شهرستان دیدار و گفت و گو نمود.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان، در این دیدار محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون، ضمن تبریک این هفته به رئیس و پرسنل این اداره، با کارکنان این مجموعه دیدار نمود و در جریان مسائل و مشکلات و نحوه خدمات دهی به ارباب رجوع قرار گرفت.

بخرد رئیس کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کازرون تصریح کرد: پرداخت مالیات یکی از منابع درآمدی کشور است و تعامل مدیر و پرسنل اداره امور مالیاتی شهرستان با مدیران واحدهای تولیدی، صنایع و اصناف و… می‌تواند نارضایتی‌ها در پرداخت مالیات را کاهش دهد و موجب تعامل دوسویه در خصوص حل مسائل مالیاتی گردد.

وی با اشاره به نقش مهم اداره امور مالیاتی به منظور تسریع در روند اجرای پروژه ها شهری و روستایی اظهار داشت: یکی از درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور، وصول عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده است که در این خصوص امور مالیاتی نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

وی در ادامه افزود: برخی از مؤدیان، کسبه‌ ای هستند که از انجام تکالیف مالیاتی خود اطلاع دقیق ندارند و از قوانین مالیاتی آگاه نیستند که این موارد باید آموزش داده شود و راهنمایی های لازم صورت گیرد و انتظار می رود این مهم در دستور کار امور مالیاتی، اداره صمت و اتاق اصناف قرار گیرد.

شایان ذکر است در این دیدار؛ علی کرم صفری رییس اداره امور مالیاتی شهرستان کازرون گزارشی از نحوه چگونگی اقدامات در واحد های مالیاتی ارائه نمود.

در پایان این دیدار فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاشهای رئیس و پرسنل اداره امور مالیاتی قدردانی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×