» حوادث » انبار احتکار ۴۰ میلیاردی روغن موتور در شیراز لو رفت
حوادث
کد خبر:25518 | ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳

انبار احتکار ۴۰ میلیاردی روغن موتور در شیراز لو رفت

پرتو جنوب

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس از شناسایی و کشف یک انبار روغن موتور احتکار به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان “شیراز” خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “احمدرضا خرم” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات فنی به سر نخ‌هایی از احتکار مقادیر زیادی روغن موتور در یک انبار در شهرستان شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی دقیق این انبار و اطمینان از صحت موضوع، پس از اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مقادیر زیادی فیلتر روغن، فیلتر هوا، انواع روغن موتور و… که احتکار بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید:

توقیف کامیون حامل ۳۵ میلیارد کالای قاچاق در فارس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش کالاهای احتکار برابر نظر کارشناسان، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که با احتکار کالا باعث اخلال در بازار می‌شوند برخورد قانونی می‌کند از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×