» آرشیو » نتایج اولیه انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری شیراز و شهرستان های تابعه اعلام شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12971 | ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۴

نتایج اولیه انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری شیراز و شهرستان های تابعه اعلام شد

پرتو جنوب

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رئیس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری از اعلام نتایج اولیه انتخابات نظام پرستاری شیراز و شهرستان های تابعه خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: نتایج اولیه هیات مدیره ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری حوزه انتخابیه شیراز و شهرستان های تابعه، امروز شنبه هشتم مهر ۱۴۰۲ از طرف هیات نظارت بر این انتخابات اعلام شد.
او افزود: با استناد به ماده ۴۱ آیین نامه اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری، مهلت دریافت اعتراضات که از طرف نامزدها به هیات نظارت شهرستان می ‌رسد، حداکثر دو روز پس از اعلام نتایج آرا خواهد بود.
دکتر شریفی ادامه داد: اعتراضات باید همراه با مستندات به اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تحویل شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: ۳۹ کاندیدا از گروه‌ های مختلف پرستاری برای تصدی کُرسی های هیات مدیره نظام پرستاری برای یک دوره چهار ساله با یکدیگر رقابت کردند.
او در خصوص نفرات منتخب ششمین دوره انتخاب نظام پرستاری شیراز و شهرستان های تابعه، گفت: در گروه پرستاری «محمد جواد جوکار» با ۴۰۵ رای، «هادی شفیعی» با ۳۶۶ رای، «بهبود ترابی» با ۲۶۵ رای ، «میلاد نعمت الهی» با ۲۴۳ رای، «جلال کاووسی» با ۲۲۶ رای، «وحید امیری» با ۲۲۱ رای ، «زهرا جمشیدی»(سهمیه هیات علمی) با ۱۲۶ رای و در گروه بهیاری، «رضا حیدری» با ۲۷۰ رای و در گروه هوشبری و اتاق عمل، «حامد یگانه دوست» با ۱۷۵ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
دکتر شریفی اضافه کرد: «ناهید جمشیدی» از گروه پرستاری با ۱۷۰ رای، «حسین مختار» از گروه بهیاری با ۱۶۸ رای و «پیمان حسینی» از گروه هوشبری و اتاق عمل با ۱۵۸ رای نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی این دوره انتخاب نظام پرستاری پس از رسیدگی به اعتراضات تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×