» آرشیو » انتصاب و معارفه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12657 | ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸

انتصاب و معارفه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون

پرتو جنوب

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون در جمع معاونین و کارکنان اداری این اداره معرفی شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، امیرحسین جمشیدی، مدیر آموزش و پرورش این شهر، در مراسم معارفه معاون آموزش متوسطه از احمد رئیسی، معاونت پیشین به پاس تمامی همراهی ها، تلاش ها و زحمات تقدیر و تشکر کرد و با بیان اینکه، معاونت پیشین آموزش و پرورش کازرون تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه بزرگ فرهنگیان انجام داد، گفت: امیدوارم معاون جدید در مسیر کاری با توجه به شرح وظایف و تعهد کاری خود در زمینه ایجاد نشاط و پویایی در تمامی فعالیت های آموزشی برای دانش آموزان تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه نظم، بردباری، تدین و تعهد و متانت از صفات بارز معاونت سابق متوسطه این شهر بود افزود: مسئولیت‌ ها تکلیفی است که به ما سپرده می‌شود و در واقع میدان امتحانی سخت و موجب افتخاری بزرگ است.

جمشیدی با اشاره به حجم بالای وظایف و فعالیت ها در حیطه کاری معاونت توسعه آموزش متوسطه خاطرنشان کرد: دیانت، جدیت و تجربیات ارزنده معاون متوسطه جدید این اداره و وجود همکاران پرتلاش، و همدلی و همفکری موجود در بین نیروهای اداری و آموزشی سبب خواهد شد تا در آینده جایگاه آموزش و پرورش کازرون بیش از پیش ارتقا یابد.

در این مراسم که با حضور کارکنان آموزش و پرورش کازرون برگزار شد، حمیده پورپولادفرد به عنوان معاون آموزش متوسطه این اداره معرفی شد.

پورپولادفرد پیش از این بالغ بر ۲۷ سال به عنوان مدیر و معاون در مدارس متوسطه آموزش و پرورش کازرون به فعالیت مشغول بوده است.

در ادامه احمد رئیسی و حمیده پورپولادفرد سخنان خود را مطرح و از همکاران تقدیر و تشکر نمودند و هر دو ابراز امیدواری کردند که در ادای وظایف خود بتوانند برای جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان مفید باشند و خدمتگزار شایسته ای برای این قشرهای فهیم جامعه باشند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×