» آرشیو » نماینده انجمن تعزیه فارس در کشور معرفی شد
آرشیو - شهرستان - فرهنگی هنری
کد خبر:7080 | ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲

نماینده انجمن تعزیه فارس در کشور معرفی شد

پرتو جنوب

طی حکمی از طرف انجمن تعزیه فارس، غلامرضا توکلی رییس انجمن تعزیه شهرستان کازرون با حفظ سمت به عنوان نماینده انجمن تعزیه استان فارس در کشور و بنیاد بین المللی عاشورا معرفی شد.

به گزارش پرتو جنوب در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص، توانمندی و سوابق ارزشمند مهندس غلامرضا توکلی در راستای ایفای نمایش های مذهبی و رسالت خدمت به ساحت مقدس حضرت امام علی بن ابی‌طالب (علیه الصلاه والسلام) و اولادش ضمن حفظ سمت، به عنوان نماینده انجمن تعزیه فارس در کشور، بنیاد بین المللی عاشورا، دانشگاه هنر و انجمن تعزیه ایرانیان منصوب می‌گردید.
امید است باهمکاری هماهنگی با نهادهای کشوری و بین المللی در نشر و گسترش هنرهای آئینی مذهبی، فرهنگ عاشورایی و نشر این نمایش مذهبی ایران به زبان‌های مختلف دنیا اسلام موفق و موید باشید و همه توان خود را در جهت تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همکاری و مساعی نیروهای خلاق و باانگیزه به کار گیرید.
دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

عبدالصمد فهندژ سعدی- ریاست انجمن تعزیه فارس

غلامرضا توکلی، دانش آموخته تکنولوژی نرم افزار و رشته هنر، متولد انارستان کازرون و رییس انجمن تعزیه شهرستان کازرون  می‌باشد. وی در دوران مسئولیت خود، شهرستان کازرون را به عنوان مهد تعزیه ایران ثبت نمود  و نسخه هنر آئینی مذهبی تعزیه شهرستان کازرون را به عنوان تنها نسخه صحیح واحد و مستند کشور به ثبت رساند و با برگزاری دوره های کارگاهی، گواهی پایان دوره، صدور کارت شناسایی، پوشش های بیمه ای و پروانه های هنری (شناسنامه تعزیه) گروه های تعزیه را با همکاری اعضای انجمن شهرستان ساماندهی نموده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×