» آرشیو » دعوت از انجمن میراث پریشان کازرون جهت حضور در همایش های علمی محیط زیست چهار محال و بختیاری
آرشیو - شهرستان
کد خبر:11875 | ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۵

دعوت از انجمن میراث پریشان کازرون جهت حضور در همایش های علمی محیط زیست چهار محال و بختیاری

پرتو جنوب

دکتر سعید یوسف‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان چهار محال و بختیاری در پایگاه پژوهش و اطلاع رسانی تالاب پریشان حضور یافت و در جریان فعالیت های این انجمن در حوزه تالاب ها و محیط زیست قرار گرفت.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی انجمن میراث پریشان؛  در این بازدید و نشست، جمال خداپرست کارشناس مسئول اداره محیط زیست شهرستان کازرون، جمعی از اعضای انجمن میراث پریشان و تعدادی از جوانه های پریشان حضور داشتند.

در این نشست، ابتدا اعضای انجمن میراث پریشان به تشریح عملکرد انجمن میراث پریشان از تاسیس انجمن تاکنون پرداختند و همچنین گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای انجمن میراث پریشان در سایر تالاب ها اعم از ارژن، بختگان و سایر استان های کشور ارائه گردید.

در ادامه سه تن از نونهالان عضو کارگروه جوانه های پریشان به ارائه عملکرد کارگروه جوانه های پریشان و افق‌های پیش روی نونهالان و نوجوانان انجمن میراث پریشان پرداختند.

مهندس خداپرست نیز از عملکرد انجمن میراث پریشان در برهه های مختلف یاد کرد و فعالیت ها و دستاوردهای این انجمن در سطح شهرستان کازرون و بصورت کلی در حوزه محیط زیست و تالاب های کشور را تشریح نمود.

در ادامه دکتر سعید یوسف پور در خصوص کارنامه انجمن میراث پریشان اظهار شعف و خشنودی کرد و رزومه این انجمن را در تراز یک انجمن برتر کشوری قلمداد کرد.

همچنین ایشان از همکاری انجمن میراث پریشان با تشکل ها و اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری استقبال کرد و پیشنهاد همکاری خود را در قالب همکاری بین ذخیره‌گاه زیست کره ارژن_ پریشان در استان فارس و ذخیره گاه زیست کره تنگ صیاد و سبزکوه در استان چهار محال و بختیاری و همچنین همکاری انجمن میراث پریشان در برگزاری همایش های علمی محیط زیستی که در چند ماه آینده توسط این اداره کل برگزار خواهد شد، ارائه داد.

در پایان بسته محصولات محیط زیستی انجمن میراث پریشان به ایشان تقدیم شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×