» اجتماعی » انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک پلیس و اداره کل ورزش و جوانان فارس
اجتماعی - ورزشی
کد خبر:25705 | ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک پلیس و اداره کل ورزش و جوانان فارس

پرتو جنوب

تفاهم نامه همکاری مشترک فرماندهی انتظامی استان فارس با اداره کل ورزش و جوانان فارس با حضور سردار “فرج شجاعی” معاون هماهنگ کننده استان و دکتر “رحیم خداجو” مدیرکل ورزش و جوانان فارس؛ با هدف توسعه زمینه های همکاری مشترک آموزشی، ایمنی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نسل جوان منعقد شد.

تعامل پلیس و اداره ورزش و جوانان، زمینه ساز کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: نشاط و سلامت آحاد افراد جامعه به خصوص جوانان و گرایش آنان به ورزش، می تواند درکنترل و کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار “فرج شجاعی” در آیین تجلیل از روسای هیئت ها، مدیران مجموعه ها و مربیان ورزشی طرف قرارداد فرماندهی انتظامی استان فارس، اظهار کرد: ورزش نقش بسیار مهمی در سلامت و شادابی جامعه دارد و موجب ایجاد روحیه و انگیزه زندگی در بین افراد شده و موجب پیشگیری جوانان از ابتلا به آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود.

وی گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان فرماندهی انتظامی استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس، گام های جدیدی برای توسعه ورزش و سلامت در هر دو سازمان برداشته خواهد شد.
در ادامه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس با بیان این که یکی از اقدامات ارزنده انتظامی ارائه خدمات به شهروندان به ویژه تامین امنیت مسابقات ورزشی است، گفت: خوشبختانه این امر در سراسر استان فارس به خوبی محقق شده و ما همواره شاهد همکاری و تامین امنیت در برگزاری مسابقات و همایش های ورزشی بوده ایم.
دکتر”رحیم خداجو” افزود: امروز حضور پلیس در همه عرصه‌های مختلف جامعه بسیار پرشور و چشمگیر است که این نشان از اجتماعی بودن پلیس است و انجام هر فعالیتی در سطح جامعه بدون وجود امنیت امکان پذیر نخواهد بود.
وی بر همکاری دو جانبه در راستای سلامت فعالیت باشگاه های ورزشی، توسعه ورزش همگانی، نظم و امنیت و توسعه ورزش در بین کارکنان انتظامی تاکید کرد.
در پایان، از روسای هیئت ها، مدیران مجموعه ها و مربیان ورزشی طرف قرارداد فرماندهی انتظامی استان فارس با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، در ابتدای این مراسم؛ سرهنگ “علیرضا حکم آبادی” رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی فرماندهی انتظامی استان فارس، گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش پلیس فارس و تعامل با هیئت ها و مجموعه های ورزشی ارائه داد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×