» شهرستان » انعقاد قرارداد با ۵۵ سرمایه گذار در شهرک صنعتی پاسارگاد
شهرستان
کد خبر:25316 | ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱

انعقاد قرارداد با ۵۵ سرمایه گذار در شهرک صنعتی پاسارگاد

پرتو جنوب

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از فراهم بودن زیرساخت ها در شهرک صنعتی پاسارگاد برای جذب سرمایه گذار خبر داد و گفت: در دو سال گذشته و در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت ها ۶ پروژه زیرساختی در این شهرک صنعتی اجرایی شده است.
به گزارش پرتو جنوب، سید مسعود عظیمی پس از بازدید از این شهرک صنعتی که با هدف رفع موانع تولید و بررسی مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران انجام شد افزود: در دوسال اخیر پروژه های زیرسازی و آسفالت ، جدول گذاری ،شبکه فاضلاب و شبکه روشنایی با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد تومان اجرایی شده است.
وی افزود: در مجموع تاکنون ۲۰ پروژه نظیر زیرسازی و آسفالت، شبکه توزیع آب، شبکه ۲۰ کیلوولت برق داخلی،مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی، ساختمان نگهبانی، خط انتقال آب، حفاری و تجهیز چاه آب و جدول گذاری، شبکه گاز و جاده دسترس انجام و این شهرک صنعتی از همه امکانات زیرساختی برخوردار و آماده جذب سرمایه‌گذار است.
عظیمی افزود: این شهرک صنعتی به علت قرارگیری در امتداد بزرگراه شیراز به اصفهان از موقعیت ویژه ای برای جذب سرمایه گذار برخوردار است و با بهره برداری از طرح های صنعتی درحال ساخت، شاهد تحقق جهش تولید در شهرستان پاسارگاد خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین با اشاره به تکمیل واگذاری در این شهرک صنعتی در آینده نزدیک خواستار همکاری دستگاه های ذیربط در اجرای طرح توسعه از طریق الحاق اراضی مجاور شد.
عظیمی در ادامه برسرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه خط انتقال ۲۰ کیلوولت برق اختصاصی دومداره شهرک صنعتی پاسارگاد از پست قادر آباد با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان تاکید کرد و گفت: این خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر از سال ۱۳۹۵ آغاز و تاکنون حدود ۱۴ کیلومتر آن اجرا شده که امیدواریم با رفع موانع اجرایی طرح و رفع معارضین در نیمه اول امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت ۴۸هکتار از ظرفیت استقرار ۱۶۰ واحد با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر برخوردار است و تاکنون ۵۵ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که ۵ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال برای ۱۲۰ نفر در مرحله بهره‌برداری است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×