» آرشیو » انهدام باند سارقان احشام در کازرون
آرشیو - حوادث
کد خبر:20475 | ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶

انهدام باند سارقان احشام در کازرون

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی کازرون از شناسایی و انهدام باند ۶ نفره سرقت احشام و کشف ۲۴ فقره سرقت در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت وگو با خبرگزاری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح حوزه شهرستان کازرون، رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند باند ۶ نفره از سارقان احشام را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید:

کشف موتور‌سیکلت‌های سنگین ۶۴ میلیاردی قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه تاکنون به ۲۴ فقره سرقت از احشام اعتراف کردند، عنوان داشت: سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سرقت‌هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده است؛ لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می‌شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت‌ها نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×