» تصاویر » انهدام 11 باند سرقت در استان فارس+ تصاویر
تصاویر - حوادث - گالری تصاویر
کد خبر:38834 | ۲۳ دی ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴

انهدام 11 باند سرقت در استان فارس+ تصاویر

پرتو جنوب 0

فرمانده انتظامي استان فارس از متلاشي شدن 11 باند سرقت و کشف 235 فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، سردار “رهام بخش حبيبي” در نشست خبري با اصحاب رسانه و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي منزل، خودرو، به عنف و قاپ زني توسط مجرمان سابقه دار در سطح استان فارس و به ويژه شهر شيراز، موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي و فرماندهي انتظامي شهرستان شيراز قرار گرفت.

وي ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، طي دو هفته گذشته در اين خصوص 11 باند سرقت منهدم و 91 سارق و مالخر طي چندين عمليات جداگانه شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينکه افراد دستگير شده در تحقيقات، در مجموع به 235 فقره انواع سرقت اعتراف کردند، گفت: در اين خصوص مقادير زيادي اموال مسروقه از مخفيگاه سارقان کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها حدود 240 ميليارد ريال برآورد شده است.

دستگيري 279 سارق طي 9 ماه اول سال جاري

سردار حبيبي در بخش ديگري از سخنان خود به تشريح اقدامات و عملکرد پليس آگاهي استان فارس در راستاي مبارزه با سرقت پرداخت و افزود: طي 9 ماهه اول سال جاري، 78 باند سرقت منهدم، 279 سارق دستگير و تعداد 399 نفر مالخر نيز شناسايي و دستگير شده اند.

بیشتر بخوانید:

 دستگیری سارقان مسلح در شیراز

وي گفت: در مجموع؛ وقوع سرقت در سطح استان فارس در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 13 درصد کاهش و کشفيات سرقت نيز نسبت به مدت مشابه سال قبل، 16 درصد افزايش را نشان مي دهد.

هشدار به مخلان نظم و امنيت مردم

فرمانده انتظامي استان فارس در پايان ضمن تأکيد بر توجه بيش از پيش مردم به توصيه ها و هشدارهاي پليس در راستاي پيشگيري از وقوع سرقت، به مخلان نظم و امنيت مردم هشدار داد و تصريح کرد: برخورد با اينگونه افراد به صورت ويژه و مستمر در دستور کار اين فرماندهي قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×