» آرشیو » اهدای اعضای بدن سه بیمار مرگ مغزی در فیروزآباد به بیماران نیازمند پیوند عضو
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18086 | ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

اهدای اعضای بدن سه بیمار مرگ مغزی در فیروزآباد به بیماران نیازمند پیوند عضو

پرتو جنوب

با اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه سه خانواده فیروزآبادی، اعضای بدن سه شهروند فیروزآبادی به دلیل مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

اهدای عضو جوان ۳۹ ساله به چهار بیمار حیات دوباره بخشید

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد، اعضای بدن جوان ۳۹ ساله که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه و خداپسندانه به چهار بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

در روز ۲۶ آذر ۱۴۰۲ جوان ۳۹ ساله به نام اسماعیل منفرد امیرسالاری ساکن میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در پی سانحه تصادف برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شده که پس از بستری در بخش مراقبت های ویژه icu و همچنین تلاش های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان این مرکز متاسفانه مرگ مغزی توسط تیم پزشکی محرز گردید کسب رضایت از خانواده وی پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدا عضو در روز ۲۸ آذر ۱۴۰۲ انجام شد و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل گردید که در روز ۲۹ آذر ۱۴۰۲ با اهدا عضو کبد به پسربچه ۹ ساله از یزد و خانم ۲۵ ساله از‌ یاسوج اهدا عضو کلیه و پانکراس به خانم ۳۹ ساله از گرگان اهدا عضو کلیه دوم به خانم ۴۲ ساله از بندرعباس به جان چهار بیمار نیازمند پیوند حیات دوباره بخشید.

اهدای عضو نونهال ۸ ساله به سه بیمار حیات دوباره بخشید

اعضای بدن نونهال ۸ ساله دچار مرگ مغزی با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه و خداپسندانه وانسان دوستانه بدون هیچ چشم داشتی به سه بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

در روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ نونهال ۸ ساله به نام باران تبسم روشن ساکن شهرستان فیروزآباد در پی تب بالا و تشنج دچار کاهش سطح هوشیاری شده که برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شده که پس از انجام اقدامات اولیه ، پذیرش جهت icu اطفال نمازی شیراز گرفته شده و بعداز انتقال به بیمارستان نمازی و همچنین تلاش های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان بیمارستان نمازی متاسفانه مرگ مغزی توسط تیم پزشکی محرز گردید. کسب رضایت از خانواده وی پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدا عضو درهمان روز تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ انجام شد و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل گردید که در روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ به جان سه بیمار نیازمند پیوند با اهدا کبد به خانم ۲۵ ساله از شهر صدرا _ اهدا کلیه به آقای ۲۳ ساله از یاسوج و نیز اهدا کلیه دوم به آقای ۳۱ ساله از فسا حیات دوباره بخشید.

اهدای عضو جوان ۲۳ ساله به سه بیمار حیات دوباره بخشید

اعضای بدن جوان ۲۳ ساله که بر اثر سقوط از کوهستان و ضربه به سر، صورت و قفسه سینه دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه و خداپسندانه بدون هیچ چشم داشتی به سه بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

در روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ جوان ۲۳ ساله به نام سجاد نورالدینی ساکن روستای آبگل میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در پی سانحه سقوط از کوهستان برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شده که پس از بستری در بخش مراقبت های ویژه icu و همچنین تلاش های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان این مرکز متاسفانه مرگ مغزی محرز وتوسط تیم پزشکی تایید گردید. رضایت از خانواده وی پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدا عضو در روز ۲۴ آذر ۱۴۰۲ انجام شد و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل گردید که در روز ۲۵ آذر ۱۴۰۲ به جان سه بیمارنیازمند عضوکه به این ترتیب میباشد، کبد خانم ۴۷ساله از اصفهان هردوکلیه به اقایان ۳۵ساله از شیرازو۳۴ساله از بندرعباس حیات دوباره بخشید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×