» آرشیو » دومین نشست بررسی اولویت های پژوهشی حوزه سلامت فارس برگزار شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14174 | ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۴

دومین نشست بررسی اولویت های پژوهشی حوزه سلامت فارس برگزار شد

پرتو جنوب

دومین نشست بررسی اولویت های پژوهشی حوزه سلامت استان فارس، با حضور نمایندگان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و دستگاه های اجرایی مرتبط با سلامت استان، برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات این معاونت گفت: اولویت های پژوهشی دانشگاهی و سازمانی مرتبط با سلامت ارایه شده، با سنجه های مشخصی به صورت مقدماتی ارزیابی، امتیاز دهی و در پایان تعدادی از آنها برگزیده می شود.
دکتر «حسین مولوی» با بیان اینکه اولویت های پژوهشی برگزیده شده، برای بررسی و تصمیم گیری نهایی، به کارگروه آموزش، پژوهش، فن آوری و نوآوری استان فارس ارجاع می شود، افزود: همچنین اولویت های پژوهشی دستگاه های اجرایی، در صورت عدم تصویب نهایی در این کارگروه، با امضای تفاهم نامه پژوهشی میان دستگاه ها با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به صورت عناوین پژوهشی در معرض دید پژوهشگران دانشگاه قرار می گیرد تا در صورت علاقه مندی، آنها را پیگیری کنند.

او توضیح داد: سامانه ای با عنوان «تعامل با جامعه» در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه طراحی شده است که هم اولویت های پژوهشی دستگاه های اجرایی و هم مشخصات پژوهشگران دانشگاه در آن ثبت و قابل مشاهده می شود و امکان ارتباط دو سویه سازمان ها و پژوهشگران را برقرار می کند.
این عضو شورای مدیران معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: اعضای هیات علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، ظرفیت قابل توجهی را برای اجرای پژوهش های مشترک با سایر دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی فراهم می کند.
این نشست به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور مدیران این معاونت، نمایندگان معاونت های غذا و دارو، بهداشت و درمان دانشگاه و همچنین نمایندگان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و دستگاه های اجرایی مرتبط با سلامت استان برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×