» شهرستان » بازدید سرزده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون
شهرستان
کد خبر:25928 | ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱

بازدید سرزده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون

پرتو جنوب

در بازدید سرزده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون، روند ارایه خدمات درمانی به مراجعان و راهکارهای توسعه این خدمات به مردم ارزیابی شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه در این بازدید سرزده با حضور در بخش های مختلف این مرکز درمانی، از نزدیک روند ارایه خدمات درمانی را پایش کرد و گفت: افزایش کمی و کیفی خدمات تخصصی پزشکی در شهرستان ها، در دستور کار مجموعه معاونت درمان دانشگاه است.
دکتر «مهرداد شریفی» عنوان کرد: ارتقای سطح خدمات درمانی در شهرستان های استان به عنوان یک ضرورت به منظور کاهش تردد به بیمارستان های مرکز استان، همواره مورد توجه مجموعه دانشگاه قرار دارد.
او با اشاره به کلینیک فوق تخصصی در حال ساخت و بخش های شیمی درمانی که در حال تجهیز و آماده سازی برای بهره برداری در کازرون است، افزود: ساخت کلینیک فوق تخصصی در کازرون موجب افزایش پزشکان متخصص در حوزه های مختلف و افزایش رضایتمندی مردم در رابطه با خدمات درمانی می شود.
انجام سی تی اسکن با تزریق و تغییر فعالیت بخش ام‌ آر آی از یک نوبت در صبح ها به دو نوبت صبح و عصر، از دیگر مواردی مورد تاکید دکتر شریفی در این بازدید سرزده بود.
گفت و گوی معاون درمان دانشگاه با پزشکان و کارکنان این بیمارستان و آگاهی از دغدغه های آنان، همچنین بررسی مسایل بیماران و مراجعان، از دیگر بخش های این بازدید سرزده نظارتی بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×