» آرشیو » برنامه ریزی ها بر اساس آنلاین شدن دریافت وام در بانک قرض الحسنه مهر  ایران/ راه اندازی بانک قرض الحسنه مهر  ایران در کوار و استهبان با تایید وزارت اقتصاد 
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10613 | ۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷

برنامه ریزی ها بر اساس آنلاین شدن دریافت وام در بانک قرض الحسنه مهر  ایران/ راه اندازی بانک قرض الحسنه مهر  ایران در کوار و استهبان با تایید وزارت اقتصاد 

پرتو جنوب

معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی ها بر اساس آنلاین شدن افتتاح حساب و دریافت وام است، اضافه کرد: تعداد افتتاح حساب آنلاین ۴۳۷۳۹ در استان فارس بوده که در این زمینه شاهد استقبال مشتریان و تحقق ۱۲۴ درصدی هدف تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، مسعود ضمیری نژاد با بیان اینکه رسالت اصلی یک خبرنگار تهیه خبر و انتقال درست آن به مخاطب است در جمع خبرنگاران گفت: باید اخبار به صورت صحیح، دقیق و معتبر انعکاس داده شود.

معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس ادامه داد: خبرنگاران باید در صحت اخبارى تحقیق و تعمق کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس وجود دارد، گفت: مجوز تاسیس دو شعبه در کوار و استهبان و ۵ باجه گرفته شده است و در انتظار تایید وزارت اقتصاد برای راه اندازی هستیم.

وی با  اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران جز هزار بانک برتر دنیا با رتبه ۸۸۳ است، اضافه کرد: این بانک جز بانک های برتر در غرب آسیا با سرمایه ۷۷۳ میلیون دلاری است.

معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس منابع این بانک را ۸۴.۵۰۰.۰۰۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه رشد ۴۴ درصدی از ابتدای سال نشان می دهد و جایگاه سوم کشور در جذب منابع به خود اختصاص داده است.

ضمیری نژاد اضافه کرد: منابع بانک مهر ایران از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفته است که نشان از اعتماد مردم به این بانک است.

وی با اشاره به ارایه تسهیلات شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه ۳۷۴ مورد تسهیلات ازدواج در این بانک قرض الحسنه در فارس پرداخت شده است.

معاون شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان فارس ادامه داد: در بحث وام فرزند آوری طی۵ ماهه امسال به هزارو ۲۹۰نفراستان فارسی تسهیلات توسط این بانک پرداخت شده است.

ضمیری نژاد همچنین ادامه داد:طی ۵ ماهه گذشته همچنین توسط شعب بانک قرض الحسنه ایران در استان فارس ۵۵ فقره وام به مددجویان کمیته امداد و ۱۰ فقره وام به مددجویان بهزیستی پرداخت شده است..

معاون شعب بانک قرض الحسنه استان فارس با اشاره به طرح کالا کارت مهرایران گفت: این طرح که بدون نیاز به سپرده گذاری برای افزایش قدرت خرید مردم طراحی شده طی پنج ماه گذشته به تعداد ۴۴۷۱ در سطح استان فارس تسهیلات پرداخت کرده است.

ضمیری نژاد با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی ها بر اساس آنلاین شدن افتتاح حساب و دریافت وام است، اضافه کرد: تعداد افتتاح حساب آنلاین ۴۳۷۳۹ در استان فارس بوده که در این زمینه شاهد استقبال مشتریان و تحقق ۱۲۴ درصدی هدف تعیین شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ضمان بیان داشت: در این طرح اعتبار سنجی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت آنلاین انجام می شود و خود صاحب حساب می تواند در صورت تایید این سامانه ضامن خودش شود و در زمینه هفت هزار و ۳۱۷ فقره در پنج ماه اخیر تسهیلات بدون ضامن توسط این بانک به استان فارسی ها پرداخت شده است.

ضمیری نژاد با ابراز خرسندی از اعتماد مردم به این بانک قرض‌الحسنه در کشور خاطر نشان کرد: ۹۹ و نیم درصد مشتریان دریافت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران اقساط خود را به موقع پرداخت می کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×