» شهرستان » باید سهم آموزش های مهارتی در افق برنامه های وزارت ورزش و جوانان در استان فارس عمده و بهره مند باشد
شهرستان
کد خبر:22191 | ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷

باید سهم آموزش های مهارتی در افق برنامه های وزارت ورزش و جوانان در استان فارس عمده و بهره مند باشد

پرتو جنوب

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

باید سهم آموزش های مهارتی در افق برنامه های وزارت ورزش و جوانان در استان فارس عمده و بهره مند باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس ،نشست شورای تخصصی اشتغال جوانان با حضور قزل سفلی ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و جمعی از مدیران ارشد دستگاههای اجرایی،جوانان نخبه استان به دبیری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس در این نشست بخش عمده ای از جامعه هدف آموزش های مهارتی در سطح استان را جوانان متقاضی این آموزش ها برشمرد که عمده این جوانان در دانشگاهها ،مدارس،پادگان ها و کارجویان بین ۱۸ تا ۳۵ سال می باشد .

کیائی در ادامه نسبت به ارائه تسهیلات کم بهره برای پشتیبانی نخبگان مهارتی آموزش دیده و هم سویی دستگاههای اجرایی و پرهیز از جزیره ای عمل کردن در موضوع جوانان و نیزاستفاده از ظرفیت اصناف و شرکت های دانش بنیان جهت اجرای طرح کارآموزی در محیط واقعی کار ذیل نهضت ملی مهارت در سطح کشور تاکید ورزید .

معاون استاندارهم در جمع بندی این نشست علاوه بر تبیین تکالیف دستگاههای اجرایی مدعو نسبت به ضرورتتقویت آموزش های مهارتی برای جوانان تاکید ویژه داشت

قزل سفلی در ادامه اظهار داشت : باید سهم آموزش های مهارتی در افق برنامه های وزارت ورزش و جوانان در استان فارس عمده و هدفمند باشد .

Print Friendly, PDF & Email
  • ×