» آرشیو » با حضور وزیر دادگستری؛ میزخدمت مسئولین در نمازجمعه شیراز برگزار شد
آرشیو - سیاسی - شهرستان
کد خبر:19812 | ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۱

با حضور وزیر دادگستری؛ میزخدمت مسئولین در نمازجمعه شیراز برگزار شد

پرتو جنوب

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر و در سفر وزیر دادگستری به شیراز، میز خدمت و دیدار بی واسطه با مردم در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس؛ محمدهادی ایمانیه جمعه ۱۳ بهمن ماه و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم علیه السلام حاضر شد و پس از زیارت مرقد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ علیه السلام و زیارت مرقد شریف احمدی و محمدی، در میز خدمت برپا شده در این حرم مطهر شرکت و بصورت چهره به چهره با مردم و مراجعه کنندگان دیدار و نسبت به شنیدن مسائل و مشکلات ایشان اقدام کرد.

استاندار فارس در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تاکید براینکه مسئولین و مدیران همواره مدیون مردم هستند و باید مستمر پاسخگوی مشکلات ایشان باشد، اظهار داشت: مسئولین در حد توان و اختیارات باید مشکلات مردم را مرتفع سازند.

بیشتر بخوانید:

 استاندار فارس خبر داد: بهره برداری از بیش ۳۵ هزار میلیارد پروژه در دهه فجر

وی ادامه داد: به همین سبب و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میزبان وزیر محترم دادگستری بعنوان نماینده دولت سیزدهم در شیراز هستیم و در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام که مکان برگزاری نماز وحدت آفرین جمعه نیز است، میز خدمت را برپا کرده ایم.

محمد هادی ایمانیه عمده مشکلات مردم را تسهیلات، وام، مباحث مرتبط با شهرداری، اداره کار، صنایع، منابع طبیعی و… عنوان کرد و افزود: به جز تسهیلات سایر موارد به تناسب در همین مکان مرتفع می شود.
وی، با بیان اینکه تسهیلات خُرد متاسفانه فرآیندهای طولانی و پیچیده‌ای دارد که برای به نتیجه رسیدن مشمول زمان زیادی نیز می شود، خاطرنشان کرد: باید برای تامین منابع مالی تسهیلات خُرد منابع و ردش های جدیدی یافت تا این پروسه در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×