» شهرستان » برای ماندن در قله علم و دانایی باید تلاش کرد‌
شهرستان
کد خبر:23861 | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸

برای ماندن در قله علم و دانایی باید تلاش کرد‌

پرتو جنوب

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین افتتاحیه صعود پانصد معلم کوهنورد به قله «بل» در شهرستان اقلید تاکید کرد:

برای ماندن در قله علم و دانایی باید تلاش کرد‌

 

مدیرکل آموزش وپرورش فارس اظهار کرد: امروز زمان خستگی و ناامیدی معلمان نیست بلکه زمان تلاش و صعود و فتح قله های علم و دانایی توسط آنان است و برای ماندن در این قله هم همه باید تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه صعود پانصد معلم کوهنورد هشت استان جنوب کشور به قله «بل» در شهرستان اقلیداستان فارس گرامیداشت هفته معلم و کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس گفت:صعود سمبل پیشرفت و پیروزی است و روحیه تلاش برای رسیدن به اهداف را در افراد تقویت می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بااشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند:«ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند» تصریح کرد: امروز زمان خستگی و ناامیدی معلمان نیست بلکه زمان تلاش و صعود و فتح قله های علم و دانایی توسط انان است و برای ماندن در این قله هم همه باید تلاش کنیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: امیدوارم این برنامه ارزشمند کوهنوردی و صعود به قله «بل» به تحقق ساحت زیستی و بدنی بدنی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کمک کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: خوشحالم که طلیعه گرامیداشت مقام معلم و طلیعه یادواره شهدای فرهنگی استان با صعود به قله کوه «بل» در شهرستان اقلیدآغاز می شود.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان اقلید نسبت به جمعیتش، بیشترین آمار فرهنگیان را در استان به خود اختصاص داده است.

مسلم صالحی تصریح کرد: تعدادی از پروژه های ورزشی که از سال های گذشته در شهرستان اقلید آغاز شده، همچنان نیمه تمام است و نیاز به تخصیص بودجه و تکمیل دارد.

بنابر این گزارش پانصد معلم کوهنورد از هشت استان اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، یزد و فارس قرار است به قله «بل» بزرگترین قله استان فارس صعود کنند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×