» اجتماعی » برگزاري جلسه تعاملي معاونت وظيفه عمومي پليس فارس و اداره کل بهزيستي
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:36852 | ۱۴ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳

برگزاري جلسه تعاملي معاونت وظيفه عمومي پليس فارس و اداره کل بهزيستي

پرتو جنوب 0

جلسه تعامل و هم انديشي بين معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس و اداره کل بهزيستي استان برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاري پليس، به مناسبت گراميداشت روز جهاني معلولين، جلسه تعامل و هم انديشي با حضور سرهنگ “علي اصغر زارعي” معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس و دکتر “محمدرضا هوشيار” مدير کل بهزيستي استان فارس در اداره کل بهزيستي برگزار شد.

در اين جلسه، پيرامون تسهيل و تسريع در تعيين تکليف معلولان، ارائه خدمات ويژه براي معافيت ماده 6 بهزيستي، ماده 44 مکرر خانواده مددجو بهزيستي (مادران سرپرست خانواده) و معافيت پزشکي مشمولان معلول تحت پوشش بهزيستي تبادل نظر و بين دو مجموعه تفاهم نامه امضا گرديد.

در پايان اين جلسه، به پاس ارائه خدمات شايسته، با اهدا لوح تقدير از مدير کل بهزيستي استان فارس تجليل و قدرداني به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×