» شهرستان » برگزاری بیش از ۵۸۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در کازرون
شهرستان
کد خبر:32255 | ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳

برگزاری بیش از ۵۸۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در کازرون

پرتو جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون از برگزاری بیش از ۵۸۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در کازرون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب؛ سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۵۸۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان کازرون در حال اجرا می باشد.
وی ادامه داد: نقش شهرستان کازرون در دوران دفاع مقدس چه از لحاظ حضور رزمندگان و چه کمک رسانی به جبهه در راه فرمان امام راحل بر هیچ کس پوشیده نیست و این حضور در تقدیم ۱۳۰۰ شهید برای همگان نمایانگر می باشد.
سرهنگ حیاتی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان اجرا می‌شوند، گفت:‌ در هفته دقاع مقدس بیش از ۵۸۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان کازرون در حال اجرا می باشد.
وی محوریت تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس را مساجد دانست و تصریح داشت: توجه به مساجد و محور قرار دادن آن در تمامی برنامه‌ها باعث در امان ماندن جوانان، جامعه و انقلاب در برابر برنامه‌های دشمنان می‌شود.

برگزاری یادواره های شهدا در آستانه اجلاسیه ۱۳۰۰ شهید کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اهم برنامه های این هفته را برگزاری یادواره های شهدا، نشست‌های جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، غبارروبی گلزارهای شهدا، نهضت خاطره‌گویی در سطح مساجد و مدارس و… را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کازرون برشمرد.
یاد آور می شود شهرستان کازرون با تقدیم یک هزار و ۳۰۰ شهید، ۲ هزار و ۳۰۰ جانباز و ۱۳ هزار رزمنده و ایثارگر نقش مهمی را در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است.

خبرنگار: علی قاسمپور

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×