» شهرستان » برگزاری هجدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت نهم آبان ماه در شیراز
شهرستان
کد خبر:14961 | ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۳

برگزاری هجدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت نهم آبان ماه در شیراز

پرتو جنوب

برگزاری هجدهمین اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت نهم آبان ماه در شیراز مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبر داد: مشارکت یکهزار میلیاردی خیران در گسترش زیرساخت های درمانی فارس

به گزارش خبرنگار پایگاه پرتو جنوب؛مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از برگزاری هجدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس نهم آبان‌ماه بعد از چهار سال وقفه به دلیل بیماری کرونا در شیراز خبر داد. علی اکبر رامجردی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مشارکت یک هزار میلیاردی خیران در گسترش زیر ساخت های درمانی فارس افزود: سرانه بهداشت و درمان فارس با مشارکت و همراهی خیران رشد مطلوبی داشته است. او با بیان اینکه در هجدهمین اجلاس سالانه خیران تامین سلامت بیش از یکصد نفر از نیکوکاران عاقبت اندیش مورد قدردانی قرار می گیرند اظهار داشت: اجلاسیه امسال با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه برگزار خواهد شد .رامجردی در بخش دیگری از سخنانش از اهدای ۱۰۴۲ میلیارد تومان کمک مالی از سوی خیران تامین سلامت فارس در ۴ ساله اخیر در حوزه سلامت استان خبر داد و افزود: مهم‌ترین رویکرد مجمع خیرین تامین سلامت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است. به گفته این مقام مسئول از تعداد شرکت کنندگان در این اجلاسیه ۵۹نفر از شیراز، ۵۷ نفر از شهرستان‌ها، ۲۳نفر بانوان، ۸۶ نفر آقایان و نیز مسن‌ترین خیران شرکت کننده عذرا توکلی با ۹۱ سال سن بوده است. مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس همچنین از اهالی فرهنگمدار استان در تامین شیر رایگان برای دانش آموزان مناطق محروم مشارکت نمایند. . رامجردی با تاکید بر این موضوع که فعالیت در امور عام المنفعه و خیرخواهانه منحصر به طبقه مرفه جامعه نیست، اظهار داشت: تمامی اقشار جامعه از هر طبقه اقتصادی می توانند در امور نیکوکارانه مشارکت فعال داشته باشند.

استانداری  فارس هزینه تامین شیر سالیانه برای یکهزار دانش آموز محروم را متقبل شده مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با تقدیر از تلاش های خیران عاقبت اندیشی که در این حوزه مشارکت می کنند، اظهار داشت: استانداری فارس هزینه تامین شیر سالیانه برای یکهزار دانش آموز محروم را متقبل شده و گروهی از خیران نیز در اجرای طرح توزیع رایگان در مدارس مناطق محروم نقش موثری دارند.

خبرنگار ؛مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email
  • ×