» ورزشی » برگزاری کلاس مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا در اهواز
ورزشی
کد خبر:22266 | ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۷

برگزاری کلاس مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا در اهواز

پرتو جنوب

یک دوره کلاس مربیگری درجه B آسیا توسط هیات فوتبال استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، با پیگیری ها و تلاش شبانه روزی عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال استان خوزستان  و کمیته آموزش متشکل از شاهرخ آذرحزین و بهنام افرا، یک دوره کلاس مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی اهواز از تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ با تدریس اساتید برجسته فوتبال کشور و AFC به نام های حاج حسن سالمی، حسین روانشاد و جهانبخش دارابپور برگزار شد.

در طی این دوره که ۲۱ روز به طول انجامید، مباحث عملی و تئوری در دو نوبت صبح و عصر با مربیان حاضر در کلاس که همگی از استان خوزستان بودند کار شد.

این دوره در سطحی بسیار بالا همراه با جدیدترین منابع و دانستنی های فوتبال دنیا توسط مدرسین برگزار شد و پس از برگزاری چندین آزمون عملی(کوچینگ) و ارایه کنفرانس توسط مربیان در زمینه های مختلف فوتبال، با آزمون های تئوری عمومی و تخصصی به پایان رسید.

گفتنی است نقش برجسته کمیته آموزش هیات فوتبال خوزستان در برگزاری هرچه بهتر این دوره و دیگر دوره ها همچون چند ماه گذشته مشهود بود و نباید از تدریس خوب و مدبرانه اساتید یاد شده به سادگی گذشت.

مربیان شرکت کننده در این کلاس: محسن بابادی، ذبیح الله تامرادی، مصطفی گله دار زاده، حجت الله زادمحمود، سجاد مطوری، حاتم حسینی خواه، مسعود طاهری، مصطفی حمیدی، فرشید جعفری، هادی خنیفر، رسول طهماسبی، رضا درویشی، عبدالحسین شریفی، حیدر حزابی، علی موسوی، فرشید سلطانی، کامبیز نوری، محمد ساعد، مرتضی حیدری نیا، مهدی باقری، نبی ساکی، مهدی صالحی، عبدالامیر سلامت عابدی و حکمت الله داداری پور بودند.

از اقدامات کمیته آموزش هیات فوتبال خوزستان در سال ۱۴۰۲ می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

برای آقایان: تعداد ۱۵ دوره D آسیا، ۷ دوره C آسیا، ۲ دوره B آسیا، ۲ دوره دروازبانی، ۱ دوره بدنسازی، ۵ دوره فوتسال ایران و آسیا و برای بانوان ۵ دوره فوتسال ایران و آسیا و همچنین تعداد ۳ دوره دانش افزایی و مجموعا ۴۰ دوره آموزشی که آماری قابل توجه محسوب می شود.

در برخی از جلسات این دوره حمید نادریانفر، سیدمهدی ابوس، علی قاسمی، حاج عباس منصوری و بیژن نعیمی با حضور گرم خود مشوق شرکت کنندگان در کلاس بودند.

شایان ذکر است دکتر مهدی بوستانی استاد دانشگاه نیز به عنوان استاد میهمان در این دوره برای تدریس بدنسازی و فیزیولوژی تقبل زحمت نمود.

خبرنگار: الهام ضرغام

Print Friendly, PDF & Email
  • ×