» آرشیو » بررسی توانمندی ها و نیازمندی های حوزه سلامت کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:6829 | ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۶

بررسی توانمندی ها و نیازمندی های حوزه سلامت کازرون

پرتو جنوب

در نشست مسوولان شبکه بهداشت و درمان کازرون با مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، توانمندی ها و نیازمندی های حوزه سلامت شهرستان بررسی شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه ضمن ارایه گزارش عملکرد مجموعه سلامت شهرستان، نیازهای تجهیزاتی و عمرانی حوزه بهداشت و درمان را برشمرد.
دکتر محسن معینی یکی از مهمترین محورهای فعالیت حوزه سلامت کازرون به اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار قابل توجه بروز تصادفات در شهرستان کازرون، اعمال قوانینی مانند اجبار استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی، می تواند در پیشگیری از مرگ جوانان بر اثر سوانح و حوادث ترافیکی و حفظ جمعیت جوان کشور موثر باشد.

مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در ادامه با اشاره به ضرورت تسری روحیه ایثار در جامعه، فعالیت متولیان سلامت را جهادی و ایثارگونه دانست و گفت: هم افزایی حوزه سلامت و بسیج سپاه همانند دوران پاندمی ویروس کرونا، موجب پیشبرد اهداف حوزه سلامت می شود.

سرهنگ پاسدار حسین صمصامی با بیان اینکه اگر امید و ایمان نباشد کارها انجام نمی شود، آمادگی بسیج سپاه در راستای همکاری با شبکه بهداشت و درمان را اعلام کرد.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز عملکرد شبکه بهداشت و درمان کازرون در حوزه جوانی جمعیت را مطلوب دانست و بر ضرورت مشارکت های بین بخشی برای دستیابی به اهداف جوانی جمعیت تاکید کرد.

دکتر کوثر خادمیان با اشاره به گستردگی شهرستان، راه اندازی مرکز ناباروری در کازرون را در راستای اهداف قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت موثر دانست.

این نشست با حضور سرهنگ پاسدار “حسین حیاتی” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، مهندس خوبیار جعفری رییس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و سیده زهره بلاغی کارشناس مسوول جمعیت و سلامت باروری معاونت بهداشت دانشگاه، زهرا طهماسبی معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهید پیرویان، دکتر رازی محمدی قنواتی رییس بیمارستان ولیعصر (عج) و حسین ارشادی مسوول بسیج جامعه پزشکی کازرون برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×