» شهرستان » بهره مندی ۶۶۰ خانواده استان فارسی از تخفیفات فروش انشعاب برق
شهرستان
کد خبر:23130 | ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲

بهره مندی ۶۶۰ خانواده استان فارسی از تخفیفات فروش انشعاب برق

پرتو جنوب

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۶۰ خانواده دارای سه و چهار فرزند در استان فارس مشمول تخفیفات فروش انشعاب برق ویژه طرح جوانی جمعیت شدند.
به گزارش پرتو جنوب، دکتر محمدرسول تحفه بیان داشت: در راستای اجرای ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای سیاست های کلی این قانون، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدماتی را هم برای مشترکان و هم برای پرسنل خود در نظر گرفت.

وی توضیح داد: با توجه به الزام قانون برای مشترکان برق دارای سه فرزند زیر بیست سال، تخفیف ۵۰ درصدی و برای مشترکان دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال تخفیف ۷۰ درصدی فروش انشعاب برق در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: در سال گذشته ۴۸۹ مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال به خانواده های دارای سه فرزند و ۱۷۱ مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر۸ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال به خانواده های دارای حداقل چهار فرزند تعلق گرفت که در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ۶۶۰ خانواده از تخفیفی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال بهره مند شدند.
وی تخصیص یک روز مرخصی در سالروز ازدواج، پرداخت سقف وام خارج از نوبت به پرسنلی که ازدواج کرده و یا صاحب فرزند سوم می شوند، تخصیص ۴ ماه دورکاری به بانوان باردار در ماه های آخر بارداری را از جمله تسهیلات در نظر گرفته از سوی شرکت جهت همکاران شرکت عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود: با انجام مجموعه اقدامات فوق بتوانیم ضمن جلب رضایت مشترکان در توجه به امر مهم فرزندآوری و ایجاد نسل جوان و شاداب کشور نقش مهمی ایفا نماییم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×