» سیاسی » مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: بیان دستاوردهای دولت مردمی، امید به آینده را در جامعه زنده می کند
سیاسی
کد خبر:26214 | ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: بیان دستاوردهای دولت مردمی، امید به آینده را در جامعه زنده می کند

پرتو جنوب

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: بیان موفقیت ها و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم و نظام، امید به آینده را در دل مردم و جامعه زنده می کند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، عباس فرج زاده در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس در شیراز، با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهین دوره ریاست جمهوری (هشتم تیرماه ۱۴۰۳) افزود: قطعا اگر اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به ویژه طی حدود سه سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم برای جامعه بازگو شود، مردم با انگیزه و شور و شوق بیشتری در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در بیان این دستاوردها به ویژه روابط عمومی ها نقش بسیار محوری و کلیدی دارند و آنها باید با بهره گیری از ظرفیت ها و امکاناتی که در اختیار دارند و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه ها این موفقیت ها را به سمع و نظر مردم برسانند.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اظهار کرد: ضرورت دارد که این کار با ظرفیت و دقت و به شکل هنرمندانه به تصویر کشیده شود به گونه ای که مردم نسبت به اقدامات و آثار ملموس آن آگاهی یابند.
وی، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت به ویژه شهید رییسی افزود: یکی از نقاط قوت دولت مردمی سیزدهم انجام سفرهای منظم استانی بود که این در جریان این سفرها مصوباتی در دستور کار دولتمردان قرار گرفت که تا امروز بخشی به سرانجام رسیده و بخشی در دست اقدام است.
فرج زاده ادامه داد: باید ضمن بیان کارهای صورت گرفته و مصوبات محقق شده، نوعی مطالبه گری در خصوص لزوم پیگیری مصوبات باقیمانده نیز در جامعه ایجاد شود تا دولت بعدی نیز خود را ملزم به پیگیری و به سرانجام رساندن آن مصوبات بداند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×