» آرشیو » رییس جدید تأمین اجتماعی شهرستان کازرون معرفی شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:5355 | ۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۶

رییس جدید تأمین اجتماعی شهرستان کازرون معرفی شد

پرتو جنوب

رییس جدید تأمین اجتماعی شهرستان کازرون (شعبه شهید امام دوست) معرفی شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون؛ طی نشستی با حضور محمدعلی بخرد فرماندار ویژه و نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون و جلیل مرادی مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس، رضا پناه بر به عنوان رئیس تامین اجتماعی شهرستان کازرون (شعبه شهید امام دوست) معارفه شد.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون در نشستی که به همین منظور در محل تأمین اجتماعی شهرستان کازرون برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بخش عمده ای از افراد جامعه را تحت پوشش بیمه خود دارد، بایستی خدمت شایسته به مردم در تامین اجتماعی صورت گیرد و قانونمندی، خدمت رسانی و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعین در اولویت کاری رئیس و کارکنان باشد.

بخرد ادامه داد: انتظار است با همدلی، همراهی و همکاری کارکنان این مجموعه رتبه برتری در ارزیابی سالانه در سطح استان کسب نماید.

رئیس شورای اداری شهرستان کازرون، ضمن تبریک به پناه بر جهت اخذ حکم مسئولیت تامین اجتماعی شهرستان کازرون، با اشاره به روحیه انقلابی و مردمداری وی تصریح کرد: وظیفه شناسی و خدمات رسانی مناسب این مجموعه در راستای پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع قابل تقدیر و تحسین است.

گفتی است سرپرست تامین اجتماعی استان، مدیر درمانی تامین اجتماعی استان و فرماندار ویژه کازرون، با همراهی سرپرست تامین اجتماعی شهرستان و مدیر درمانی پلی کلینیک تامین شهرستان از واحدهای مختلف اداره تامین اجتماعی و بخش های مختلف درمانی تامین اجتماعی بازدید نمودند و با کارکنان گفتگوی صمیمی داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×