» آرشیو » بهسازی و تجهیز پارک های محله ای سطح شهر کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:11768 | ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۴

بهسازی و تجهیز پارک های محله ای سطح شهر کازرون

پرتو جنوب

شهردار کازرون از بهسازی و تجهیز پارک های محله ای سطح شهر خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ مهندس رضا نوذری با اشاره به اینکه پارک های محله ای نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت شهروندان دارد گفت: یکی از سیاست ها و اولویت های مهم شهرداری در سال جاری رسیدگی و تجهیز پارک های سطح شهر به ویژه پارک های محله ای است چرا که اعتقاد داریم همه شهروندان در همه نقاط شهر از حق طبیعی و یکسانی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات در نقاط مختلف شهربه شکل متوازن ادامه دارد، تصریح کرد: احداث و تجهیز پارک های محله ای در محلات مختلف شهر زمینه مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی آن منطقه فراهم می کند.
مهندس نوذری ادامه داد: بیش از ۷ پارک محله ای به ست وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی، صندلی ،سطل زباله ، پایه چراغ روشنایی مجهز شده اند.
شهردار کازرون افزود: پارک محله ای بنفشه، پارک محله ای بناها، پارک محله ای بیات، پارک محله ای باغ آسیایی، پارک حاشیه ای شهرک پردیس، پارک محله ای خیابان مهاجر،پارک محله ای شهرک فجر از جمله پارک های بودند که به ست وسایل بازی کودکان و تعدادی از آنها به ست ورزشی مجهز شده اند.
گفتنی است پارک محله ای بناها و پارک محله ای بنفشه جز پارک های بودند که عملیات بهسازی و تکمیل و تجهیز آنها در سال جاری به انجام رسید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×